lørdag den 25. februar 2012

Flytte sofa dag


Der er fastelavnfest på pigernes skole i dag, min tante og farbror kommer til kaffe og i aften bliver det
"store flytte min sofa" aften.
Min fine gamle antikke sofa er desværre nødt til at få en kælderplads hos veninden indtil videre.
Og ud over det, rydder jeg ud i massevis i disse dage.
Nyt "renere"look og mindre overfyldt lejlighed skulle gerne give energi til igen at lave noget af alt det jeg holder af, og som har været syltet i et par måneder p.g.a. skilsmissen, flytning etc.
Min veninde, hendes kæreste og en ven til dem kommer og bærer og kører og spiser her.
Og så skal vi spille pool. Håber min "pool-haj" effekt fra mine år som afløser  på et herberg for hjemløse
bærer frugt....(endnu).


5 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Jeg tror på den nye og enkle indretning, hvor der er luft til at være kreativ. Og så er det skønt at have venner til at hjælpe sig...
God flytning

Stine:))

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det lyder som en rigtig hyggelig dag.
Ja! man kan hurtigt mærke energien kommer, når man har fået sorteret og ryddet ud.
Du banker dem da i pool...
Det har jeg spillet meget i mine unge dage, det var så hyggeligt:-)

Ha´en dejlig weekend

Knus Susi

Eva sagde ...

Håber du får en rigtig god dag. Jeg har stor fornøjelse af din fine blog og har hæklet flere af dine hyggelige ting.
mvh Eva

HelleYvonne sagde ...

Jeg tror på, at når man letter sig for "rod" og alt for mange ting, så letter man sig også mentalt, og så bliver der plads og lyst til alt det sjove. God flytte-ting-dag :)

KATE ♥ sagde ...

Spennende Karen.
Jeg gleder meg til å se<3