onsdag den 15. februar 2012

Blogtræf Odense

Det er med stor glæde, at jeg kan meddele, at vi laver et kreativt blogtræf i Odense.
Sæt kryds ved datoen straks....det bliver:
Søndag den 11. Marts, 2012.
Jeg har lejet lokaler på
 Rudolf Steiner Skolen,Lindvedvej 64,Odense S.
Lokalerne er nemlig super hyggelige...det er tæt på motorvejen og der er bus dertil.
Tænker det bliver fra ca. kl.12.30-17.00
Pris kommer jeg lige tilbage til (Måske 100 Kr. pr. person og mindre hvis vi bliver mange).
Vi håber nemlig bare lige, at kunne dække lokalelejen ind og betale småfortæring, kaffe m.v.
men det er, som vanligt, ikke et arrangement der skal tjenes penge på.
Og vi tænker, at nogen kan stille op med workshops I noget de gerne vil lære andre
(Mod en minimums betaling måske?)
Ganske som da vi havde blogtræf i Silkeborg for 2 år siden.


Jeg laver en tilmeldingsskema snarest med bindende tilmelding, men indtil da kan du henvende dig pr. mail
hvis du har gode ideer til andet end at lære og hækle eller bare vil sikre dig en plads på forhånd
Skriv på:

og mærk mailen:  BLOGTRÆF ODENSE.

16 kommentarer:

Cille - TheFunkyFox sagde ...

Øv øv, så sker der noget i Odense og så er jeg i Indien og kan ikke komme med.

Retro-Couture sagde ...

Det vil jeg bare rigtig gerne!! Mit første blogtræf juhu!
Jeg sender dig en mail.
Kh viola

Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Uh jeg må lige se om jeg ikke kan presse det ind i kalenderen...vender fluks tilbage når brikkerne forhåbenligt er faldet på plads! :)
Godt initiativ...

Marianne sagde ...

Super initiativ - håber der bliver arrangeret et i Silkeborg igen:-)

ina sagde ...

Ih vil også gerne til blogtræf. Også min første gang:-)

Pernille på 1. sagde ...

Så fantastisk at der endelig komme noget i Odense, jeg vil straks gå hjem og kigge i min kalender, det vil så blive mit første blogtræf

Marthe sagde ...

SKØNT med et Odense arrangement. Det kunne jeg rigtig godt tænke mig at deltage i. Vender tilbage.

Rikke sagde ...

Ihh - det vil jeg gerne med til, hvis jeg kan få det til at passe. Jeg er ret ny i blogland, men det er vel ok?

tusindfryd sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kristine sagde ...

Hej Karen
Det lyder som en rigtig hyggelig dag,
Jeg gerne vil deltage i.
Jeg har lånt dit billede, og linker til dig.
Mange hilsner
Kristine

Lines sagde ...

Jeg vil også vildt gerne være med på - også mit første blogtræf.
Tjekker lige kalender, så sender jeg dig en mail...

betine sagde ...

Ih - jubii :) Jeg tjekker også kalenderen!!! Det kunne også godt blive mit første blogtræf..

Frøken Lyngsø sagde ...

God idé! Jeg vil straks undersøge om jeg kan lige den søndag - min huskekommelse siger mig, at der sker noget andet for mig vedkommende..

Curly sagde ...

Jeg skal da helt sikkert med og krydset er allerede sat i kalenderen :-)

Anne O sagde ...

Gad godt at bo tættere på Odense! Var med i Silkeborg og det var bare så hyggeligt - håber at der kommer ét der igen? Kh Anne

Micha sagde ...

Vil rigtig gerne med, men ved desværre endnu ikke om jeg kan, følger med for mere opdatering :)
KH Micha