tirsdag den 21. februar 2012

Liberty...hvad er det nu de hedder?

Hvis ikke jeg kan komme i tanke om en anden god undskyldning for at eje endnu en krea-bog
så går det måske med den her:
Jeg kan aldrig huske hvad de forskellige Liberty stoffer hedder, og da jeg ellers er lidt af en kreanørd, er det fantastisk endelig at kunne snakke med.
I den nye (Ny på Dansk ihvertfald) bog om Liberty stoffer og Liberty sy-projekter, findes der en hel oversigt
bagest, men billede og navn og oprindelse.
Så, kan bogen ikke inspirere til endnu flere syprojekter, kan man da ihvertfald få sin nørd-viden opdateret.
Det er noget jeg kan li'.



Den tektilindbundne bog er på 160 sider, med masser af fine projekter i Liberty stoffer.
Et gaveønske til alle jer, der også elsker at sy....og vil have lidt mere nørd-viden.

Den er udkommet på Politiken, hvis du skal ud og finde den.

6 kommentarer:

sannepkunst sagde ...

Hæ hæ.... Jeg var ikke engang klar over, at de havde forskellige navne. Troede bare at liberty, dækkede over dem alle. Så lærte jeg også noget nyt Idag (0:

Anne-Marie sagde ...

Lyder interessant med navne på stofferne :-)) Jeg var i december i London og i Liberty Store og på 3 etage var der Liberty stoffer og sy tilbehør i massevis. :-) ... betyder det, at der er en forbindelse mellem Liberty stofferne og det gamle utroligt smukke, meget interesante varehus ???

Katrine/häklenfelt sagde ...

Nu lokker du altså...

Jannie sagde ...

Ja, der er i høj grad forbindelse mellem Liberty Store og stofferne;)
Stofferne er kun en del af alle de ting som Liberty producerer...

annettes kreativiteter sagde ...

Meget inspirerede blog. Jeg må have fat i den bog. Det virker som om du er en sjov og spændende pige man kan lære meget af. Har du lyst at være på min blog også ? Hilsen annetteskreativiteter.blogspot.com

Randi B. Jensen sagde ...

Hold da op, til trods for, at jeg har for år tilbage syede rigtig meget og dermed også købte rigtig meget stof, var jeg slet ikke klar over, at Liberty stofferne havde hver deres navne og det er så stort et emne, at der findes en bog om det - men et er sikkert, det er rigtig smukke stoffer og din bog er rigtig inspiration til at gøre sig klogere, så den må jeg nok ønske mig næste gang, der er en andledning til at ønske :-)