tirsdag den 7. februar 2012

Lidt flere timer i døgnet?

Det virker da som om vi får flere timer i døgnet nu....ihvertfald flere af de lyse!
Men hvis det reelt var flere timer der pludselig stod til rådighed ved jeg præcis hvad jeg gerne ville:
jeg ville uden tvivl fordybe mig HER.
Sammen med en rigtig dygtig dame, som jeg længe har haft lyst til at møde igen :)
(og da især over noget kreativt)

Billedet er lånt på KarenMarie.nu

Eller det her
(... ned og se under datoerne).....åh, men jeg bor så hellerikke lige på Sjælland.
Men måske DU kan nå det sidst på eftermiddagen den 20. Marts, 2012?
Du kan da prøve at kontakte Karen Marie her:
Tilmeld dig på kontakt@karenmarie.nu
klikker du dig ind på Fyraftens-workshop linket, finder du også et mobil nummer til Karen Marie.
Tilbage er der kun at  sige.....
Åh, bare det var mig"

2 kommentarer:

Karen Marie sagde ...

ja og hvor ville det da være hyggeligt hvis du kom på en af mine workshops! Så håber jeg bare vi mødes i en anden krea sammenhæng og tak for link :0)

Dejlig tirsdag til dig - KH Karen Marie

Randi B. Jensen sagde ...

Ja sådan tænker jeg også, når jeg ser hendes workshop - men jeg bor jo heller ikke på Sjælland :-)