onsdag den 22. februar 2012

Musik billet giveaway

Jævnfør indlægget her om ny fantastisk Norsk musik,  har jeg fået mulighed for at udlodde 2 billetter til en
Bernhoft koncert
til et af følgende arrangementer:


21.03 Århus – Train
22.03 Odense – Posten 
23.03 Herning – Fermaten 
24.03 Esbjerg – Tobakken
28.03 Aalborg – Skråen 
29.03 København - St. Vega 
30.03 Roskilde – Gimle 
31.03 Kolding – Godset 

Skriv hvorfor du skal vinde de 2 billetter og vælg ønsket sted ved navn.
Jeg trækker lod Fredag den 2. Marts. 2012 
og finder 1 vinder af 2 billetter.

21 kommentarer:

Lise sagde ...

Det skal jeg da. Fordi jeg vil elske at invitere min søde veninde med og nyde en aften sammen :0)

Vil gerne det er til Vega i københavn

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Uhh det vil jeg gerne vinde! Er tosset med hans musik!!!! Så jeg er med og håber på billetter til københavn

Sarah sagde ...

Den her vil jeg gerne vinde. Jeg har ikke været til koncert, overhovedet, siden Rolling Stones spillede i Horsens, og jeg trænger til en aften ude med min mand.
Det skal helst være i Kolding, for der bor barnepigen (aka bedstemor), og så kan jeg hurtigt komme til undsætning hvis der bliver noget med en af mine 6 unger...

dqpage sagde ...

jeg vil meget gerne vinde til Skråen i Aalborg :o)
hilsen Mona

Lines sagde ...

Min mand trænger til en kærlig tanke, efter jeg har været en totalt sur underskuds mokke, der kun har haft børne overskud.
Det ville være forrygende at kunne invitere ham ud til lidt fed musik i odense.

Malene sagde ...

Min mand skal ha en friaften sammen med sin søde kone. Det trænger han til.
Gerne i Esbjerg eller Kolding. Det kommer sig ikke så nøje. :o)
Kh. Malene

bruunsbolig sagde ...

.....et par biletter til koncerten i Odense, ville da være skønt......

Anonym sagde ...

Uh, jeg ville spørge den meget pæne mand (som gir de vildeste sommerfulge i mave) om han ville med...:) Gerne i Århus

HelleYvonne sagde ...

fordi min skønne kæreste skal ud og luftes, og vi elsker musik, og det her musik er nyt for os, så derfor ;)i København.

Natascha sagde ...

Spændende! Jeg trænger bestemt til at komme lidt ud og blive luftet til noget god musik :o)

Kamilla Krause sagde ...

Uh ha, jeg skal da vinde de to billetter til koncerten på Vega i København. Fordi jeg sådan trænger til at få lidt luft under vingerne, blive blæst omkuld af noget skøn musik, nyde en kold øl i baren med en god veninde - langt væk fra skilsmisse, hussalgs, lejlighedssønings - stress og jag! Puhhh :-)

Sara sagde ...

Jeg vil rigtig gerne ind og se ham her bernhoft. Efter et år med først glæden ved 1. Graviditet, sidenhen sorgen ved at miste barnet og efterfølgende operation for forstadier til livmoderhalskraft, er hans "stay with me" baggrundsmusik til mit liv i øjeblikken.
Gerne i århus.

Carina Maria sagde ...

Min kæreste og jeg vil gerne til koncert
på Train i Aarhus, for tiden barsles der, og det ville være et dejligt afbræk med en god koncertoplevelse. Jeg krydser fingre og håber.... :-)

eva sagde ...

Wow, det lyder vel nok spændende. Kunne godt tænke mig en friaften med kæresten. Helt klart Train i Århus :-)

fruandreasen sagde ...

Tænk om man skulle være så heldig..! Jeg prøver lykken :)

Girlinbetwiddle sagde ...

En aften med skøn musik og tid til hinanden - uhhh hvor ville jeg elske det. Jeg krydser fingre for et par billetter i kolding kh Anna

Lene sagde ...

Det vil jeg da super gerne, var nemlig forhindret sidst han var i Kbh. Og hørte det var en super koncert.
Venligst Lene / http://blog.peekaboodesign.dk

Malene sagde ...

Jeg vil gerne udfordre min social-angst. Med et par billetter i hånden til en skøn koncert, er der ingen undskyldninger. Helst i Kolding eller Odense.

Anne sagde ...

Jaaaa! Sådan et par stykker ville jeg rigtig gerne vinde til Aalborg - Foråret er på vej og dejlig musik kommer til byen, - jeg er klar-parat! :)
Anne.

Quie sagde ...

De to billetter vil jeg da rigtig gerne vinde.
Og en hyggelig aften på Gimle i Roskilde ville bringe mange dejlige minder frem.

Karen Klarbæk sagde ...

Det blev nummer 11 Kamilla Krause.
Skriver du lige en mail til mig med din postadresse, så bliver billetterne sendt til dig.

Karen