torsdag den 9. februar 2012

Giv videre

Lige for tiden forsøger jeg at få min verden sat i cirkulation.
Og jeg ville ådan ønske, det ikke kostede så meget at sende pr. post.
Faktisk burde det måske være gratis, hvis man ville give noget væk til andre :)
Jeg trænger sådan til at slippe af med lidt af alt det, der ellers komer til at "styre min verden".
Forleden fik jeg den yndigste "flytteind" buket af min x-svigermor.
Men i dag drager jeg 5 dage på messe.
Så nu er den givet videre til min mor.



Og jeg fotograferer stadig næsten alle de buketter jeg får.
Så holder mindet om dem jo længere.

5 kommentarer:

Tina Dalbøge sagde ...

Altså skal du nu på messe igen? Flot buket og godt du kan give den videre til din søde hjælpsomme mor. PS. Send mig lige en mail, for jeg får fejlmail tilbage... men du har vist også fået ny. kh Tina

Anonym sagde ...

Hold da op hvor er det bare en flot buket!!
Billeder af selv buketter bringer jo også minder frem.
Kig forbi min lille blog.
www.denledigestund.blogspot.com

lise sagde ...

Men du blev da rigtig glad for den søde tanke ikk?

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er de smukke, hvilken sød tanke. Dejligt at din mor nu får glæde af dem :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Ja, og jeg fortsaetter hvor jeg slap. You know what I mean Tina....

Ja,m det glaeder at faa og at give videre.

Karen