tirsdag den 28. februar 2012

På vej til USA?

Hvor ville jeg dog gerne....sådan lige mellemlande på Island, som jeg har gjort så mange gange før.
Så ville jeg nemlig være på vej til min søster i USA og for pokker hvor er det alt for længe siden jeg har været der. 
Det bedste og mest positive turist stunt jeg har været ude for har netop været, når jeg har mellemlandet på Island, og lige haft 2-4 trælse timer at slå ihjel i lufthavnen. Jeg har flere gange været i "Blue lagoon" og bade i varme kilder, inviteret af Island air...og gud hvor jeg bare drømmer om at komme tilbage for er der noget som at afbryde ventetiden med udendørs badning i varme kilder?

Island har dog langt mere at byde på, se bare her:


men ellers kan jeg da anbefale mellem landing løsningen  med varme kilder midt ude i det kolde vejr. 

7 kommentarer:

Lydert sagde ...

Lagunen kan være rigtig svær at forlade, jeg satser bestemt på at komme der igen

dqpage sagde ...

Det er et fantastisk sted. Så specielt og anderledes ..
hilsen Mona

Jytte sagde ...

Ja, det er træls, når ens kære bor så langt væk, eller man selv bor langt væk fra dem. Men nu skal jeg altså af sted.

Om seks uger går turen til USA, og nej, jeg skal ikke mellemlande på Island , men derimod i den ualmindelig kedelige lufthavn Heathrow i London. Til gengæld glæder jeg mig vildt til at nå fem til min datter og hendes lille familie i Florida - og til at bade både i Atlanterhavets og Den mexicanske Golfs bølger på én gang, for vi har lejet en villa i Key West, hvor disse to vande mødes, og hvor vi har været før, så vi ved, at vi ikke bliver skuffede.
Men mest af alt glæder jeg mi til at være sammen med min datter og mine ørnebørn........
Happy Spring,
Jytte
www.danishknitdesign.com

KirstenK sagde ...

Jeg anbefaler godt nok lidt mere end mellemlandigen..jeg var på islans sidste år og en uge stakte godt nok ikke langt

Lisbeth T. Hansen sagde ...

Hvor bor din soster i Usa. jeg bor selv i Californien..... jeg laser din blog hver dag..

Unknown sagde ...

Jeg ønsker deg en god tur. DEN ERVEJFORTJENT. :))

Anonym sagde ...

jeg elsker Island.Jeg er födt og bor pa Island. Velkommen til Island. :=) Hilsen Gerður