onsdag den 29. februar 2012

Jeg afsløres af vimplerne i vinduet

Skulle nogen her i gaden være i tvivl om, at et kreativt deko-asen er flyttet ind, kan det hurtigt afsløres i vindeuet.


På behørig Neo Feng Shui vis, dækker mine gardiner nu det nederst i vinduerne.
Og sikke en ro det giver.



Ja, der er lidt mere spræl på spisestuen end der er på stuen jeg viste i går....men rolig nu...
det transformeres langsomt til soft toner, kan jeg mærke.






Hvis ikke stearinlys i alle vinduer afslører mig, så gør vimplerne her.....

12 kommentarer:

Kreativista i Boligrum sagde ...

Ser virkelig hyggeligt ud. Dit hjem ligner et hjerte varm rum!

angie sagde ...

sehr schöne bilder!!! die gestrickten wimpel sind sooo cooool!!! liebe grüße von angie

Inger Lises Verden sagde ...

Nøj, hvor jeg glæder mig til at se det irl! Og så er det lige om lidt! Hvor ser det hyggeligt ud!
Har slet ikke tid til at sidde ved computeren, men sidder lige og hviler fødderne efter en omgang zoneterapi, som jeg blev "snydt" for i morges og selv har klaret...

Kram fra kusinen

Pia (mum22boys) sagde ...

Så tror jeg sørme jeg kører forbi indimellem ;o)

Er ret vild med dit vitrineskab det i træ...eller kan nu faktisk rigtig godt lide det hele af det du har vist frem. Elsker hjem med personlighed. Imponerende så hurtig du har formået det.

Rigtig god aften :o)

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud Karen

stine:)

Lene sagde ...

ih hvor du bor skønt

hanne ewald sagde ...

Kære Karen.... Du har en dejlig personlig smag. Men pas på med at tone det for meget ned, det kan let gå hen og blive en fad og kedelig omgang !
Du har MANGE dejlige ting og møbler. Men jeg kan godt lide når det ikke bliver alt for afstemt, så smutter overraskelsen, og det bliver nemt til gaaab !Det er fedt at du på det seneste har været mere modig med din indretning !

Anne-Mette/Hverdag på Æblelunden sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud :-)

Kh. Anne-Mette

Made By Mulle sagde ...

Det er sådan nogle skønne billeder, og et dejligt hjem du har fået lavet dig ;-)

Jeg lagde mærke til at du har tapet i bagklædningen af dit stor vitrineskab og kom i den forbindelse til at tænke på om du evt. har nogle gode tip til hvor man kan skaffe billigt tapet i metermål. Jeg skal bruge omkring 3 meter så en rulle bliver bare så dyr..

gittesp sagde ...

Fed pude på bænken.... den ville passe perfekt hos mig
Hvor mon jeg kan få den?

HanneZ sagde ...

Det ser rigtig dejligt ud, Karen. Virkelig dejligt. Og jeg synes du er kommet langt, når man tænker på hvor mange andre ting, du har haft gang i de sidste par måneder....men det er jo også svært at sidde stille alt for længe af gangen...:-) Knus til dig!

Maiken sagde ...

Sikke en hyggelig ny base du er ved at have skabt dig. :)