søndag den 26. februar 2012

En rigtig søndag

I dag bager jeg kanelsnegle og hvedeboller i kombi. Det er en opskrift jeg har mixet selv og de bliver bare super gode og svampede hver gang.
I dag er sådan en rigtig søndag.
Tid til at rydde op, bage, nyde solskinnet på rulleskøjter om lidt når jeg har bagt. Og i aften kommer pigerne hjem til mig igen. Der er bestemt også fordele ved 7/7 delinger af børn.



Alt vedrørende multi-kreablogtræf i Odense 11. Marts 2012 og tilmelding følger lidt senere i dag.

12 kommentarer:

K@ri sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
K@ri sagde ...

Uff, det ble så dumme feil....
Søndag er bakedag, og jeg har gjort ett forsøk på franske makroner. Til neste gang vet jeg at mandlene må males 2 ganger, men de ble kanogode:)
Ønsker deg en god søndag videre, og mange vakre tanker fra K@ri*

K@ri sagde ...

De ble kjempegode burde d stå......

Lene sagde ...

uhmmm det er da en rigtig dejlig søndag.
Jeg kan også godt li' at forkæle familien med hjemmebag, men vi har stadig et par cookies fra i torsdags ;D...tænk at det kunne lade sig gøre.

Lene's kage-design sagde ...

uhm :)

Udda Bella sagde ...

Selv har jeg boller der står og hæver, hvor er det dejligt at se at andre også bruger denne skønne søndag til bagning! God Søndag

Karin sagde ...

Lyder dejligt med både hjemmebag og rulleskøjtetur.:-)
Ang. multikreadag kunne jeg virkelig godt have tænkt mig at deltage, men min mdr. weekendvagt falder lige præcis den dag. Håber I en anden gang melder ud lidt tidligere så jeg kan nå at ønske fri.

Albertemor sagde ...

Uhmm lyder dejligt - jeg har måtte "nøjes" med rigtig Fynsk brunsviger - men det er nu heller ikke så ringe når man bor i Jylland :-)

Sofia sagde ...

Mums, hvor ser de gode ud!

Lena sagde ...

Det har bare været en helt fantastisk søndag. Jeg bagte godt nok vores søndagskager i går, nemlig to citronmåner. Opskriften var fra Boligliv nr. 1 2012. De kan godt anbefales ;-)

De smagte rigtig dejligt efter en gåtur på stranden i det dejlige vejr.

Heidi sagde ...

uhm hvor bliver jeg snegelsulten

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Er du vimmer, hvor fik jeg lige pludselig lyst til at spise kanelsnegle. Yummie yummie :-)