fredag den 3. februar 2012

Perleblogger for en fredag

Dagens perle Trine Tusind Ting
skriver selv om sin blog:

"Jeg har altid tusind idéer til ting, som jeg gerne vil lave. Her på bloggen viser jeg nogle af de ting, som jeg går og sysler med. Jeg elsker at male, tegne, klippe, klistre, sy, hækle, fotografere, bage, genbrug... Ved siden af mit lille kreative univers, er jeg gift med Jacob og mor til Robin, Smilla og Max Emil. Herhjemme hos os mangler vi flere timer i døgnet, vi har nullermænd under sofaen og bunker af vasketøj - MEN det kommer du ikke til at se (ret meget af) her på bloggen, for her er det HYGGEN, KREATIVITETEN og alt DET DEJLIGE VED LIVET, der er i fokus"!



Ja, og bedre kan det ikke skrives, så jeg mumler et stille...pssst:
Kig ind og se hvad for tusind ting Trine er i gang med.

Der gemmer sig også en skøn giveaway hos Trine.


1 kommentar:

TrineTusindTing sagde ...

Skønt Karen, jeg er rigtig glad for at jeg kunne blive perleblogger her hos dig, allerede nu klokken halv otte har to nye læsere meldt sig - og det er jo bare hyggeligt. God fredag til dig:-)