tirsdag den 5. januar 2010

Der er ikke noget i verden som brev udefra....

I dag synes posten endelig at vi skulle have julebrevet fra min søster. Den store LAUREN går i skole, og tvillingerne DAVID og AMELIA, der bare venter på at de må stige på bussen for enden af vejen efter sommerferien.

Til alt held er julepakken kommet 1½ uge før jul....ja, altså den ene af dem. For min søster havde delt det i 2 kasser som blev sendt samtidig. Den ene kom, den anden har vi endnu ikke set noget til. Men i dag fik vi brev OG BILLEDE.
Hvor jeg dog elsker de børn, og ser dem alt for sjældent.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er den kjekkeste posten man får når det kommer brev og pakker..c,")

[Spitzenklasse] sagde ...

Jeg har selv en søster i det store USA og nevø & niece jeg ser alt, alt for sjældent.

Den dag årets julepostkort kommer er også en glædens dag her.

/Mette

Ulla V. sagde ...

Åh, sådan et brev vækker glæde. Det må være hårdt for dig ikke at se din søster og hendes skønne børn så ofte.

Eirin Bjørnstad sagde ...

Så hyggelig! Og så heldig du er som er tante til det deilige knippe barn. Ha en fin dag, alt godt fra Eirin

KirstenK sagde ...

Dejlige unger...vi har også lige idag modtaget et længe ventet brev og pakke fra "over there"

hanne ewald sagde ...

Ha, de ligner Mike !