søndag den 20. marts 2011

Perleblogger Kirsten med bloggen Kisser laptern

Jeg undskylder....det er naturligvis ikke godt nok, at det er gået godt i 68 tilfælde før dette (med en upload fejl 16. januar....) det her skulle ikke ske, og så alligevel sker det.
Denne perleblog er lovet pladsen den 26.3 men på min liste har jeg skrevet 20.3

Men helt ærligt, glem nu min lille fejl og NYD at I har muligheden nu for at kende bloggen her,
en hel uge før I ellers var stødt ind i den.
Kirsten laver de fineste ting og har også en skøn salgsside på Amio.

Velkommen til en skøn perleblog med masser af inspiration og super smukt syede ting.
Og rigtig god søndag.

1 kommentar:

Kisser Laptern sagde ...

Tak fordi du giver mig en hånd i ryggen.
Jeg har kun været blogger siden årsskiftet, så jeg famler stadig lidt rundt. Men det er jo både sjovt og givende at være blogger - og tidsrøvende!

Hilsen Kirsten