mandag den 21. marts 2011

Bomuldsgarn i nye farver

Jeg var i Søstrene Grene i City Vest (Århus) i dag og opdagede at Anna & Claras bomuldsgarn
er landet i butikken.
Indrømmet....jeg har været aktiv medvirkende til hvilke farver garnet fik,
så jeg var tæt på at forkøbe mig i den mørke mintgrønne farve midt i billedet.
Det er min yndlings farve i bomuldsgarn p.t......sådan er det.


 Og ellers fyldte jeg mest kurven med hvidt garn.
Det er nemlig hverken optisk hvidt eller creme, men sådan lige midt i mellem. (me like :)
Jeg har gang i strikkepindene...men det varer lige lidt endnu inden jeg kan vise noget frem.

Men garnet...for pokker, garnet. Det skal I da vide er der. Lige nu!!!

Jeg kunne godt tænke mig et granny-lappetæppe i de farver her med hvid kant på hver lap.
Men p.t. er der 4 projekter i kø, så det må vente lidt.
Hov, og prisen er: 10,96 dkk pr. nøgle med 50 gram

32 kommentarer:

Gitte sagde ...

Jeg besøgte også søstrene idag, men der var ikke noget bomuldsgarn...øv øv øv

Go' aften.

Camilla sagde ...

Tak for tippet. God pris dér ;)

EnHeberg sagde ...

Forkøbe sig?!? Kan man det - ha ha.
Skønne farver. Jeg må vist forbi Søstrene, håber de også har det i Aalborg.
De sidste gange jeg har set efter grønne i S&S, har de intet haft...

Sara Marie sagde ...

Næh, sikke nogle fine farver... Får da problemer med at vælge hvad der skal med hjem! ;)

Malene sagde ...

Tak for tippet. Må vist hellere en tur forbi

Ditte sagde ...

Så skønne farver, det gjorde du godt.
Glæder mig til at se det IRL ;)

Etta Loa sagde ...

Det er billigt må man sige. Mon det er alle "Søstrene" butikker som har garn..?? har aldrig set skyggen af garn i Hjørring desværre. ;o)

Diktesoph sagde ...

Hold da fast! Jeg krydser fingre og tæer for at de har det i Odense om et par uger når jeg er hjemme.
Det er nogle fantastiske farver!
Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

Lene sagde ...

Øv da også, det er ikke landet i odense i dag, håbe det snart kommer.

Fru Thornholm sagde ...

Altså, hvor ville jeg - endnu engang- ønske, at der var en 'Søstrene' i nærheden.. Sikke lækre farver - lige i forårets tegn, til kreativitet og lækkerier..

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg tror City Vest er de første der har fået det.
Men...det lander ind hos andre i løbet af denne og næste uge.

Karen

Marianne sagde ...

hvorfor er det så lige at man ikke bor i nærheden af en søstrenes butikker.. for wauw for lækre farver ....
kh♥
og tak for tippet

Mette Bossow sagde ...

Hej Karen!
Tak for hilsnen og 'historien' om Lilleput stoffet - nu er det for alvor en Karen-kjole for mig ;o)
Fedt garn og rigtig skønen farver, det glæder jeg mig til at se og mærke!
Kh Mette

Lea sagde ...

Lækre farver du har sørget for, Karen!
Er spændt på at følge både bomuldsgarnet og dine andre projekter.

Maliva`s verden sagde ...

Nyyydelig farger...nå fristet det meg å ta frem heklenålen igjen;o) Klem fra Maliva

Maliva`s verden sagde ...

Nyyydelig farger...nå fristet det meg å ta frem heklenålen igjen;o) Klem fra Maliva

tantekrea sagde ...

Uhhh, lækre farver.
Tror da lige jeg skal holde øje med min Søstrene.
Tak for tippet - og farvevalget.

Camilla sagde ...

Jeg står lige og mangler en masse bomuldsgarn til et sengetæppe! Hvor heldig kan man være?? Ved du hvor tykt det er? En ca strikkefasthed.

Afsted med mig til City Vest!

Karen Klarbæk sagde ...

Det har den der helt alm. tykkelse.
til hæklenål 2½ eller 3.0 mm
Og det vil være fint til et sengetæppe.

Dejligt at mærke der er begejstring for farverne.

Det er vist godt jeg har været på indkøb, inden I andre går i gang :)

Karen

Lotte Glensnov sagde ...

Lækre, lækre og endnu engang lækre farver - det er du sluppet godt fra Karen :0)
Tror SG skal have besøg af mig på et tidspunkt og så til de penge - lige noget en arbejdsløs kan lide :0)

oklyous sagde ...

Har desværre super travlt den her uge, eller skulle man da være et skran ikke at smutte forbi en søstrene grene! Har i lang tid søgt efter grønt bomuldsgarn til overkommelig pris... er nemlig igang med et tæppe!

KirstenK sagde ...

Tak for tippet...prisen er da til at have med og gøre...

Unknown sagde ...

uha.. det var heller ikke kommet i Aalborg, igår...

Har du set mit nye tæppe.. For at prøve noget andet end oldemorfirkanterne..

elsker farverne.. De er skønne, men hvordan kan de blive andet når du har valgt..
Lone

Unknown sagde ...

fede farver, Karen! Tak for dem :-)

Unknown sagde ...

Jeg gik lige en tur i city vest i formiddag og farverne er super skønne :-)
Og glasperlerne Karen, de er da skønne!

Stine sagde ...

Wow, tak for tippet. Jeg skal i Søstrene Grene i morgen!

Det ku' du li' at vide... sagde ...

Hurra for at bo i gellerup parken!! jeg tror da liiiie jeg trasker ned og køber lidt ind til lageret. Sikke nogle fine farver, og SU venlig pris..

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Øv øv var forbi på fisketorvet (Kbh V) i går, der var de endnu ikke lagt frem... Men reddede alligevel humøret da jeg i Netto fandt Økologisk bomuld til 15 kr nøglen. Og i skønne bløde "bay" nuacner... Kh Johanne

Det ku' du li' at vide... sagde ...

Yes. så har jeg været forbi nede i city'en. hvor er det dejligt at de endelig får nå'et garn på hylderne,det er da totalt hvad de manglede, og hvor er jeg glad for at det var lige her.
det garn har altså gjort min dag en stor tand bedre.

Unknown sagde ...

mans altså... er det lige nu jeg skal være rigtig glad for jeg arbejder rigtig tæt på den store søstrene på strøget??

Anonym sagde ...

Ved I, om det er økologisk

Karen Klarbæk sagde ...

Kære Anonym

Nej, Søstrene Grenes garn er IKKE økologisk.
Det er nu et gammelt opslag. Prisen er siden steget en smule.


Vh. Karen Klarbæk