søndag den 13. marts 2011

Perleblogger Jeanette med bloggen Lutter idyl

Velkommen til endnu en perleblogger. Jeanettes velkomsthilsen på bloggen lyder sådan her:

I mit lille univers er der alt fra hyggelige husflids-projekter til input fra min verden som industriel designer.
Smid endelig en kommentar - det er da så hyggeligt :)



Du finder bloggen HER


Update: Sidste tekstlinie havde klistret sig til billedet. Ved ikke hvordan det kan ske?
nu har jeg flyttet med den og det ser ud til at den virker.
Sorry

Og ja, der er masser af skønne inspirerende projekter at se. Så kig ind HER.

4 kommentarer:

Frk. Ranke sagde ...

Kan det passe at der mangler et link??

Marlene sagde ...

Jeg kan heller ikke helt finde det.

Kirsten Søeballe sagde ...

Vil bare sige tak Karen for alle de perlebloggere du præsenterer os for.Det er dejligt at komme vidt onkring i bloguniverset :-)

http://lutteridyl.blogspot.com/

Kopier denne adresse og I kan komme ind i denne dags blog :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg ved ikke helt hvordan, men teksten med linket klistrer sig først til billedet og nu til undertaksten....
Jeg har indsat en ekstra linie mellem billederne hvori linket står.
Håber det virker nu. Jeg beklager!

Karen