onsdag den 30. marts 2011

Flere farvestrålende klude

Jeg er blevet færdig med endnu en klud.
Hvordan den første kunne tage flere måneder, men denne kun tog 2 aftener vides ikke?
Men nu er jeg i gang med en serieproduktion tror jeg.
Og der er lige en detalje du skal kende.....

 Da jeg havde hæklet den første, og mønsteret skulle skrives ned, blev det med den lille lækre detalje, at man hækler 3 stangmasker i første maske. Det giver en fin lille muslinge kant.
2 stangmaskermasker giver nærmest ingen effekt, men 3....

Me like :)

Og skulle du ikke have set variationen i sidste uge, finder du indlægget her.
Du finder fortsat opskriften til download HER.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

hvor ser det fint ud. dejlige farver.

Margit sagde ...

tak for tippet - er selv i gang .. eller her kun haft tid til at lave en række - men den var til gengæld også bøvlet - havde nok lavet det for stramt :)

margit fra
creativetail

mimmi-leone sagde ...

Så nydelige farger, bare helt herlig!

Ønsker deg en fortsatt fin dag med hilsen fra Mimmi-Leone

Rikke sagde ...

Jeg har kastet mig ud i karklude projektet, men kan ikke forstå det sted i opskriften efter 3 stm i samme og så i de 3 efterfølgende en stm i hver enkelt. Hvad gør jeg så derefter??? Jeg har nærstuderet billedet af de klud for at se hvad der skal ske, men kan ikke lure det... <det ser ihverfald ikke ud til at det er 3 stm i samme maske igen?

Margit sagde ...

hej Rikke - jeg havde også problemer med at forstå det - så kikkede jeg på Karens forklaring og det hjelp - denne
http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/2011/01/kauni-og-nyt-projekt-i-gang.html

x

margit fra
creativetail

lida sagde ...

øjjjj Karen - du er en af de få, der kan få mig til at hækle. Hæklede sidste armbånd til prinsessen og disse klude må jeg absolut kaste mig over, forhåbentlig har den lokale søster-butik stadig garn på hylderne:-)