mandag den 7. marts 2011

Katte update

Alt er næsten ved det normale.
Han sover i kugle igen....er kælen og tigger om mad hele tiden.
Og så drikker han vand som aldrig før.
D.v.s. han kan ikke rigtig styre tungen,
 efter han var i fuld narkose i fredag, og får derfor nok ikke så meget ud af det..
I dag kiggede vi lidt ekstra godt efter, og det ser ud til han har bidt sig i tungen mens han var bedøvet.

Vi får testresultater i dag mandag eftermiddag...(xxx fingre helt vildt for ar han ikke har sukkersyge).
Han nyre er stadig forstørret og han skal nok kontrolleres snart igen.
Men ugen og weekenden er mest gået med bekymringer om, om vi var ved at miste ham.

Der er kattefred...lige til vi ved lidt mere om urinprøven.

12 kommentarer:

Anna Banana Butterhair sagde ...

Jeg krydser fingre for jer og katten! Han ligner i hvert fald sådan en der bliver svær at undvære! Hvor ser han lækker ud :)

Anonym sagde ...

Det lyder godt, at han har det lidt bedre.
Hilsen Charlotte

Belinda sagde ...

Det er da gået helt forbi mit hoved! Jeg håber han snart får det bedre!

Frau Putz sagde ...

Lige nu kan har han det i hvert fald godt, den lille hårbold. Jeg krydser fingre for ham - og for jer. Jeg ved, hvor svært det er med en kat, der svæver mellem liv og død, for selv om det er dyr, er de jo en del af familien.

Kram fra Karina

Kindarella sagde ...

Åh jeg føler med jer, sådan en uldtot er ens "barn". Men mon ikke lidt forår og varme også hjælper på en kat.
Go bedring til lækkerheden.

Miv sagde ...

- Og så er sådan en weekend laaaang!

Det lille kræ skal nok klare det, det er jeg sikker på. Sød misser! Og jeg er ikke kattemenneske... Men jeg har lyst til at rulle mig selv rundt om den og putte..

XXXX herfra!

mette b sagde ...

Jeg håber alt er godt med ham - man gør alt for sine kæledyr som jo er en del af familien :)

Anonym sagde ...

Så godt å høre at pus er bedre. Han er en utrolig vakker katt! Fortsatt god bedring!

Diktesoph sagde ...

Hvor ser han lækker ud!
Godt at høre at det går bedre med ham!

vidunderlige univers sagde ...

Åhh Jeg har fuldt med på din side og håber virklig at "mis" får det godt igen.. Hvor er han bare dejlig..;0)

Annefia sagde ...

Jag skickar lyckönskningar och "tumhållning" ända från Sverige (Vi "håller" våra tummar i stället för att korsa fingrarna här) Katterna är ju det käraste man har och det är så hemskt när dom är sjuka.

Frujensensunikum sagde ...

Sikke da noget med den lille stakkel - bare tanken om skulle miste sit kæledyr - håber at han snart er helt på dupperne igen og ikke har sukkersyge.
kh Jane