torsdag den 10. marts 2011

Jeg leger med kamera og nye billeder til min blog

Det er ren leg.
Og også lidt hyggeligt, at bruge tid på sammensætning og farver, og se hvad der opstår.
Jeg giver mig nu endelig tid til, at lege lidt med kamera og funktioner,
så alt ikke bare kører på auto, som jeg ellers ofte tyr til i kampens hede.
Også fordi det er dejligt, hvis de billeder man bruger tid på, faktisk er af en kvalitet og
så høj en opløsning at de ville kunne trykkes.

Jeg er (igen) via min blog, ved at lægge en ny hobby til alle de andre :)
Hvad leger du med?

4 kommentarer:

Frøskuffen sagde ...

Jeg leger med frø i øjeblikket. Faktisk så meget, at det snart ikke er en sjov leg mere ;)

Flotte billeder !!

Elfepigen sagde ...

Smukt billede;)

Jeg leger med lidt af hvert, alt fra det blødeste garn til den tykkeste papir;)

Knus og kram herfra

Louise sagde ...

Jeg leger med knapper - er så småt gået igang med at lave ting til forårsmarkedet i Odense. Så jeg sorterer i farver, størrelser og arbejder med brocher, øreringe, halskæder med mere.
Glæder mig sådan til at se til markedet, hvad de mange kreative mennesker har lavet til markedet.

Kommer du og Wenche med jeres fantastiske bod?
/Louise

Anonym sagde ...

Hej Du. Sikke en fin blog du har. Det er nogle rigtig fine billeder du ligger ind. Hvordan får du dine billeder til at være så store. Jeg har også blogger, men mine billeder ser små ud, når jeg ligger dem ind. Selv om jeg vælger at de skal være store. Har du et lille tip. Go weekend.
De bedste hilsner Jane