mandag den 14. marts 2011

Nu fik jeg jo begyndt i den solide afdeling i går, med lækkert brød fra Skærtoftmølle bagebogen
så i eftermiddag tror jeg den skal stå på cupcakes med mine piger.
Jeg holder fri i dag, skal på besøg i ro og mag og derefter hente pigerne tidligt.


Jeg prøver at holde 1 fridag hvert år, helt selv, til et eller andet jeg gerne vil.
Det er i dag!!!!
Og tænk, jeg glæder mig bare til at komme hjem og lave kager med mine døtre midt på eftermiddagen.

Bogen har jeg fra min bogklub.
Det er stadig der jeg lader mig inspirere.

3 kommentarer:

TestMedTestPå sagde ...

Mmm de ser lækre ud! Uha nu bliver jeg vist også nødt til at bage i dag! Mums!

Ps. Tak for en god blog :-)

Edith

Finurligheden sagde ...

Det er en skøøøøn bog - jeg skal forsøge mig med banan/chokolade cup cakes på onsgag! Mums!

Sten, Saks, Papir sagde ...

Jeg EEEELSKER den bog.
Jeg lavede chokoladecupcakes'ene med flødebolle på forleden til veninderne skulle komme på besøg.
Jeg har aldrig set kager forsvinde så hurtigt før :-D
Alle tøserne fik også opskriften med hjem :-)