søndag den 6. marts 2011

Giv den videre goodiebag give away

Giv den videre goodiebag give away
 er en ny måde at glæde veninderne på.
Du skriver en kommentar herunder (og linker på din blog hvis du har en...eller på facebook) og så deltager du i udtrækningen af
10 Goodiebags
Posen og indholdet er primært fra Småfolk.
Deudover har Anna og Clara også givet mig et par ekstra ting der er kommet i poserne.
Vinder du en pose, er det meningen at du kan give den til den veninde/søster ell. lign. du synes fortjener den allermest. (Det kan jo også være dig selv :)  )
Er du vinder kan du maile mig den postadresse jeg skal sende den til.
Alle kan deltage også dem uden blog og facebook.

Så altså 1 lod til hver!
Lodtrækningen sker på søndag den 13.3.2011 kl. ca. 21.00
Og vi starter NU!!!

318 kommentarer:

1 – 200 af 318   Nyere›   Nyeste»
Oline Art sagde ...

Sådan en pose kunne jeg da godt gøre brug af:-)

Julie sagde ...

Jeg vil også gerne være med ;0)

Anonym sagde ...

Måske det kunne blive en til min skønne veninde der altid hjælper....
Dejlig blog som jeg er flittig læser af
Go´aften
Lisa
Lisalaerer@hotmail.com

Filippas mom sagde ...

Fantastisk idé :) Jeg er med. Linker straks på Facebook.
Kh Berit

Anonym sagde ...

Jeg er slet ikke i tvivl om hvor den skønne goodiebag skulle sendes hen, hvis mit navn er blandt de heldige.
En skøn veninde, som altid er der og blot en sms væk. En veninde som har støttet mig gennem flere svære perioder og som fortjener det bedste, altid!
Hilsen Helle, som fluks linker på Facebook.

Anonym sagde ...

Krydser fingre for at jeg kunne være heldig :)
Tak for dejlig inspiration. Hilsen Majken

Anne-Birte sagde ...

Lyder spændende jeg linker også lige til min facebook profil. Jeg krydser alt hvad krydses kan...:)
kh/Anne-Birte

Anonym sagde ...

Hej.... Uhh,et lod til mig ;0)
Jeg trænger selv til lidt opmuntring. Min søn skal opereres for anden gang på 2 uger.
Din blog er forresten altid så hyggelig at læse.
Hilsen Charlotte
folmer@posgaard.com

Malene sagde ...

Skøn idé. Jeg vil rigtig gerne deltage.

Merete sagde ...

Må da også prøve med et lod... ;0)

Anonym sagde ...

Spændende Karen!
Jamen jeg vil give den videre til min veninde, som trænger i den grad til opmuntring ....Jeg er forresten ret vild med det æble du har på billedet!
Klem herfra
Heidi

Stine Sølund sagde ...

Sådan en goodiebag ved jeg lige hvem skal have...
Kh Stine

Sonja frå Sunnfjord sagde ...

Jeg er med! Artig give away:)

Frk. TingelTangel sagde ...

Sådan en goodiebag vil jeg være beæret over at kunne videregive! -og jeg ved allerede hvem, der skulle være den heldige (kan dog ikke nævne det her, da hun højst sandsynligt selv deltager så snart hun ser dit indlæg!) ;-)

Linker fluks på min blog!

Kærlige hilsner, Louise

Frk. Ranke sagde ...

Hej Karen

Mums småfolk og søstrene. Jeg melder mig straks, for det er da sikkert noget man kan bruge:-)

Louise

pif paf puf aka Lea. sagde ...

God ide! Jeg er også med. :-) ved præcis hvem der har fortjent sådan en goodie bag.

camilla sagde ...

da jeg er fan af småfolk så vil jeg gerne være med på denne give away :)

Sara Marie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sara Marie sagde ...

Sikke en god idé!
Jeg vil rigtig gerne være med :)

Har en helt særlig person i tankerne...

- Sara

Anonym sagde ...

Den her vil jeg da rigtig gerne være vinder i ☺

Tantepap sagde ...

Neeeejj hvor hyggeligt - total go ide :)

Hilsen
http://tantepap.blogspot.com/

Anonym sagde ...

Orv, det var en god ide! Jeg vil gerne være med - ved lige hvem der skal have den!
Tak for en mega inspirerende blog!
Go ny uge :-)
Line
linecarlsen70@hotmail.com

Katrine sagde ...

Jeg er helt sikkert med! Tænk, hvis jeg vandt :)

Stine sagde ...

Jahoooo - det lyder spændende... Bare jeg er en af de heldige :)

EnHeberg sagde ...

Hej Karen.
Det lyder spændende, jeg vil også gerne prøve at være med.
Kh Louise

Camille sagde ...

count me in! :)

Birte sagde ...

Her må jeg bare være med.
Hilsen Birte

Randi sagde ...

Sikke en hyggelig idé. Jeg er med!

LykkeS sagde ...

Jeg vil gerne være med.. Det er da super spændende..

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

Der er så mange ting man kan deltage i her i blogland og jeg når ikke halvdelen, men her kan man vinde og så tilmed glæde en anden - kanon ide Karen!

Laura sagde ...

Sikke spændende med en goodiebag med overraskelser. Den ville jeg gerne vinde.

Githa sagde ...

Jeg kender den helt rigtige kvinde i blogverdenen, der fortjener en positiv handling og den ville fluks blive sendt videre til hende :-)
Så jeg prøver lykken :-)

Helene sagde ...

Min kære søster som altid bistår mig med en kreativ hjælpende hånd, lidt opbakning eller et knus. Hun fortjener en sådan goodiebag!
Kh Helene

Anonym sagde ...

Super god idé. Knus Katrine, Aalborg

Fie sagde ...

Jeg vil også være med, og håber at vinde og dermed kunne glæde en veninde:-)

Junette sagde ...

Den er jeg med på. Jeg har en helt speciel person i tankerne.

Home by Bianca sagde ...

Skynder mig at deltage...
Sikke en dejlig måde at kunne glæde andre...

Marlene sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med.

Kunne helt sikkert godt gøre brug af sådan en pose.

Hilsen

www.syslerfrahverdagen.blogspot.com

Judith sagde ...

Sikke en god idé med en "giv den videre give-away". Ved allerede lige, hvem der skulle have sådan en pose :-)
Kh Judith (judithlanggaard@hotmail.com)

Kristin sagde ...

Skøn idé.
Et stk link er lavet:-)

Jullemor sagde ...

Uh hvor skønt - kender jeg da flere,der godt kunne bruge:)

Mia sagde ...

Åh den ville jeg elske at vinde! Har nemlig en fantastisk veninde, som trænger til opmuntring!

Åh håber du trækker mig!

Smil fra Mia

unikarina sagde ...

Åh sådan en goodiebag kan jeg sagtnes bruge... så jeg er helt klart med

Rikke sagde ...

Fedt :) Småfolk er lækkert, Anna og Clara er lækkert jeg er med, og skulle jeg være heldig vil jeg give pakken til min søster :)

/Rikke

Karina sagde ...

Jeg vil gerne være med! Kender flere som kunne få glæde af en goodie-bag inkl. mig selv ;-)

Pernille sagde ...

God ide med sådan en goodiebag give away.
Hvem vil ikke gerne forkæle en god veninde.
KH Pernille

Camillaeli sagde ...

Jeg er med!

Sarah sagde ...

Jeg vil gerne deltage, og hvis jeg vinder går den til min smukke, dejlige og kreative søster! :)

Lene sagde ...

Den idé er jeg med på og vinder jeg skal min søster bestemt ha' goodie posen. Hun er verdens dejligste og smukkeste søster, så jeg er ikke i tvivl. Mange af de GIVE AWAYs jeg deltager i, er også med henblik på at vinde noget til hende.

Lene sagde ...

Øhhh glemte lige...jeg linker selvfølgelig på min blog

Cecilie sagde ...

Jeg er da bestemt med.

morslille sagde ...

Den ville jeg sandelig gerne selv vinde, men det er jo meningen at den skal gives videre. Hvis jeg vinder skal den gå til en blogger Mette med bloggen Kirkesjov, som for nylig lagde et kæmpe stykke arbejde i at lave en børneuge, med spændende indlæg og masser af give aways.
KH og god dag Charlotte

Pernille sagde ...

Det er altså spændende :)

Kindarella sagde ...

Sådanne en chance er jeg nød til at gribe, igen har du Fru Klarbæk fået os alle frem i skoene.

Jeg deltager også meget gerne :O)

Unknown sagde ...

Super ide - jeg er med og linker på min blog.

hilsen
http://www.missmillascupcakes.blogspot.com/

Belinda sagde ...

Sikke en god give away. Jeg er klart med :)

Nina sagde ...

Den ved jeg godt hvem der kunne bruge.

Nina sagde ...

Den ved jeg godt hvem der kan bruge!

Kathrine sagde ...

I´m all in :-)

Fru Wind sagde ...

Den vil jeg vildt gerne vinde - tænk at kunne glæde en anden med noget lækkert.

Linker fluks på min blog.

Knus Line

Pi Andrea sagde ...

Wauw...lige hvad jeg har brug for til at peppe humøret lidt op... :o)

PS. Jeg har forresten købt det fine kagestativ :o)

Mette Marie sagde ...

Jeg vil gerne deltage :)

Sine K-J sagde ...

jamen jeg tror da godt jeg ved hvem der kunne bruge en sådan :)

mette b sagde ...

Jeg vil gerne være med :)
Den skal gå til min dejlige veninde, der altid er klar til at hjælpe, strikke, synge, snakke, løbe, svømme og ikke mindst: give fodmassage, når man trænger til ekstra omsorg :)
God dag

Unknown sagde ...

Håber den kan deles med flere.

Rikke L sagde ...

Jeg vil gerne deltage i lodtrækningen!

Trine sagde ...

Det var dog en herlig idé - så jeg vil da også gerne være med :)

Lis sagde ...

Skøn idé. Jeg er helt klart med og ved allerede hvem der fortjener den :)

Anne Bøgh Fangel sagde ...

Fin ide. Jeg er med. Hilsen Anne

Irene sagde ...

Ja tak, også et lod til mig :-) Så vil jeg overrveje, hvem der skal have den indtil på søndag...

Troldemoar sagde ...

jeg er med, ved li hvem der skal ha den :)

Margit sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage

margit dot rosenaa at gmail dot com

anette lyskjær sagde ...

Jeg lister med i køen og håber på mit held....jeg har nemlig fødselsdag d. 13.
Ville det ikke være en dejlig gave på sådan en dag?

Bublemum sagde ...

Haps haps... Kender lige en der fortjener sådan en...

Lea sagde ...

Sikke en dejlig ide! Jeg har helt sikkert en del i min omgangskreds der kunne bruge et "Merci fordi du' tiiil"..

Majken sagde ...

Huha, den kunne mange få glæde af :-)

Gimse sagde ...

Jeg er med:-). Har et par kandidater blandt veninderne. Tusind tak for en inspirerende blog. Følger med så ofte jeg kan.

Rikke sagde ...

Uha en surprise-give-away, fedt:) Jeg vil virkelig gerne være med:)

Mia sagde ...

Hold da op det går stærkt herinde..jeg skal da helt sikkert være med..eeeelsker småfolk. Og nu MÅ det altså snart være min tur til at vinde noget.
KH Mia

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med: Cool med spændende goodiebag. Kryser finger for at jeg er en heldig vinder. :O)
Mette BS

Xenia sagde ...

Jeg deltager skam også gerne ;)

Elfepigen sagde ...

Jeg stiller mig glædeligt i køen;)

Knus og kram herfra

Nanna sagde ...

Jeg vil da gerne bede om et lod. Det lyder spændende...

Mette sagde ...

Ja, jeg gad godt glæde en veninde eller to, men måske allermest min gode venindes datter. God mandag!

Sandie sagde ...

Jeg er da nød til at deltage! :) Måske den kan deles lidt ;)

Bettina sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med:-)

Hilsen Bettina Bertelsen

Almas mormor sagde ...

Hvor spændende! Jeg er med :)

Pia Dybdal sagde ...

Hvilket spændende koncept, Karen. Jeg er helt sikkert på. Og tænker allerede på, hvis jeg skulle være heldig, hvem jeg skulle give den videre til :-)

Frøken Nobel sagde ...

jeg vil også være med:-) (er altså i tvivl om jeg har skrevet tidligere - hvis jeg har, er det ikke for at snyde, men kunne ikke se at jeg havde skrevet....)

Stine sagde ...

Sådan en kunne jeg også godt tænke mig at vinde! :)

Tina sagde ...

Kære Karen. Sikke en fantastisk give away - er vild med din ide om at den er til videregivelse! Jeg ved lige hvilken speciel veninde, jeg ville give den til, hvis jeg skulle være så heldig!

Tak for en altid fantastisk inspirerende blog!

Hilsen
Tina (tina_pedersen@yahoo.dk)

Mutte sagde ...

Jeg vil gerne ha' fingrene i den pose.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sagde ...

Hiver meg med :o)

Charlotte sagde ...

Åh hvor vil jeg gerne vinde! Jeg ved lige hvem der fortjener den pose mest i denne verden :)
Lotte
charlottelemming@gmail.com

Helle sagde ...

Ved lige hvem der skal have den..

Unknown sagde ...

jeg vil også gerne være med :-)

Lise C sagde ...

Hvor spændende!! Jeg vil rigtig gerne deltage :)

Elisa With Nielsen sagde ...

sådan en pose kunne jeg godt håbe at vinde. Følger din fantastiske blog hverdag. Første gang jeg prøver det her. Er ved selv at oprette en blog. Et spændende univers..

Venlig hilsen Elisa.

Rannvá sagde ...

Hei Karen !
Sikken en flot blog !! Er faktisk blevet afhængig af den, er inde mindst en gang daglig. Har hverken blog eller facebook, men har allerede bedt flere af mine veninder om at se på Karen Klarbæks Verden.
Det lyder spændende med de goodiebags !!!!!!
Venligst Rannvá

Onkel Anne sagde ...

Jeg vil elske at vinde hos dig Karen. For ikke nok med at det er en lækker sag, så er det en rigtig god og meningsfuld give away. Hvad kan være bedre end glæde en med skønne småfolk sager!!!

Asli sagde ...

LæX! Jeg vil rigtig gerne forære en goodiebag væk :-)

Gitte sagde ...

Sådan en pose vil min datter blive glad for.
Super ide.

Quie sagde ...

Den vil jeg da gerne vinde :)

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med :)
Hilsen Marguerite

Kine sagde ...

Jeg vil være med!

:)

kinelindstad@gmail.com :)

CilleBille sagde ...

Hvor er det en fantastisk idé. Og jeg har mange skønne kvinder i mit liv, som jeg kunne tænke mig at sende sådan en goodiebag til.

CilleBille

Ane Margrethe sagde ...

Hej.

Jeg se din blog næsten hver dag. spændende at se hvad du har gang i.
Jeg kunne godt tænke mig din gave,så vil jeg give den til min svigerdatter

Chatrine sagde ...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av en slik pose:o) Kunne trenge en liten oppmuntring i disse dager, da jeg holder på med min bachelor oppgave:o)

Fruens univers sagde ...

Ihh, jeg ville helt vildt gerne give mig selv sådan en pose - synes jeg fortjener det, efter en lang hård kamp for at blive gravid igen (og det er lykkedes), og så trækker du lige lod på min datters 5 års fødselsdag :-) Kh Dorthe

Signe sagde ...

Stakkels den, der skal skrive lodder - men jeg er også med :)

madambruun(a)gmail.com

Annette sagde ...

Selv om det ville være svært at give videre - så vil jeg alligevel gerne være med.

Diktesoph sagde ...

Jeg linker straks og krydser fingre for at jeg er en af de 10 heldige vindere :)

Anonym sagde ...

Jeg kender en der vil blive rigtig rigtig glad ofr sådan en pose, så jeg deltager selvfølgelig i din skønne Giveaway.
Mange hilser Lisa

maikendl sagde ...

Dén er jeg med på. Elsker selv småfolk, men vil elske mere at glæde bedste-veninden.

Lene's kage-design sagde ...

Jeg har min dejlige veninde i tankerne..
Lene

Mette sagde ...

Sikke en god ide. Den er jeg med på.

MVH
Mette

Anna Banana Butterhair sagde ...

Den kunne jeg lige bruge. Og den skulle helt sikkert gives videre til min skønne svigerinde og hendes lille skønne prinsesse :)

Lene´S sagde ...

...Hopper lige med på lodtræknings-vognen... HOP, HOP med krydsede fingre..! Har oss linket fra min facebook-profil...og hvis jeg vinder kender jeg lige hende, som skal begaves... Hemmeligt indtil videre..ha..ha.. Lene

Unknown sagde ...

Hej

Jeg vil gerne deltage

MVH
Hellemalene@live.dk

Klejs sagde ...

Har en veninde der i den grad fortjener lidt forkælelse. Så jeg spiller med her.

mette sagde ...

Er klart med - og ved også hvem den skulle gives videre til hvis jeg skulle være så heldig.
-Mette :)

Tine sagde ...

Denne giveaway kan man da ikke lade gå næsen forbi! Jeg deltager helt klart!

Anette sagde ...

Jo da, her vil jeg da gerne lige være med. Jeg har en skøn gravid veninde der i den grad fortjener lidt forkælelse pga hendes konstante kvalme men samtidige positive væsen. Kram Anette

Gaia´s mor sagde ...

En af poserne må gerne komme forbi mig.

3prinser sagde ...

Flott ide! Jeg har linket fra bloggen min og tar ett lodd :)

Anonym sagde ...

Bare det bliver mig :-)

Gitte K.

Karen Margrethe sagde ...

Ville elske at få fingre i sådan en dejlig pose - og ved også, hvem den skal gives videre til.
Hilsen fra km@johannesen
P.S. Hvordan ser alle I skønne blokkere på, at sådan en som mig uden blog deltager i give-aways? I får jo ingen "reklame" tilbage på en blog, men mere i "den virkelige verden" som mundtlig omtale.

Karen Margrethe sagde ...

-altså km@johannesen.dk

Line fra Dalgaardens Have sagde ...

Hejsa Karen
Det var da en rigtig god idé!
Jeg har linket til dig fra min blog, og krydser fingre!
Hej fra Line

KrudtuglensMor sagde ...

Åh søde Karen, jeg er med :)

Nina sagde ...

Min søster ville elske sådan en pose... så jeg håber at kunne glæde hende med en :) Tak for en god blog!
Mvh Nina L

Retroknappen sagde ...

Det här vill jag inte missa så en lott till mig tack!

Kristiane sagde ...

Ej for en god ide!! Jeg vil super gerne deltage. -og så kan man jo kun håbe på man er en af de heldige.

mvh. Kristiane

Eva sagde ...

Uhh, lækkerier til en lækker dame - jeg er med!

Malene Holmgaard sagde ...

Fantastisk idé, Karen!

Jeg vil rigtig gerne være med... Ved lige, hvem der har fortjent sådan én!

Anonym sagde ...

Det ville være skønt med sådan en pose, så jeg vil gerne være med ;o)

Vh Leila
l.arge@live.dk

Gunnhild sagde ...

oooj!! denne hadde vært flott og vinne, og enda kjekkere å gi videre!!

Anonym sagde ...

Det kunne jo være, man var heldig ; )

Kh. Tine (tine_juhl@hotmail.com)

Mette sagde ...

Sød tanke, og den lækreste Goodiebag!
Jeg har linket.... :-)
Mvh. Mette

Etta Loa sagde ...

Jeg vil også rigtig gerne være med! Kender nemlig en der er helt vild med småfolk ;o) - og jeg selv er vild med søstrene grene.
Hilsen Lone

Dorthe sagde ...

Jeg vil gerne være med, elsker småfolk!

Charlotte Hargreave sagde ...

Tjek, tjek - det må jeg prøve:) Meget spænnende!

Alberte Roses mor sagde ...

Hvor skønt - jeg er med! Hilsen Hanne

Mille sagde ...

Jeg vil så gerne give det videre...god idé by the way;)

Lisbeth sagde ...

Har måske én i tankerne, der kæmper lige nu med en graviditet, der trækker tænder ud.
Mon ikke hun skal have den??

mette sagde ...

jeg vil også gerne være med :-)

Fru Thornholm sagde ...

Eij, her må jeg være med.. lækkert, lækkert :-)

Keramikeren sagde ...

Dejlig idé, jeg linker også og krydser tæerne for at at det kunne blive mig der kunne videregive en goodiebag..........

Unknown sagde ...

Sikke en god idé. Hvis jeg vinder ville jeg give den til min lillesøster... hun trænger til en goodiebag ;)
Julie
www.owlicioussisters.com

Kamomilla Vanilla sagde ...

Spændende :D Jeg er med.

tantekrea sagde ...

Åh, jeg har den skønneste veninde, som jeg ville elske at forkæle dem denne goodiebag!!

Anne-Mette sagde ...

Jeg ved lige præcis, hvem der skal have den goodie bag. Min allerkæreste kollega er blevet akut opereret med en flænge i bughulen (med 1 liter blog i maven til følge), og ligger på langs de næste to uger for at komme sig.

En goodie bag kunne bringe lidt glæde :-)

Krydser fingre
Mvh Anne-Mette
femthe.blogspot.com

Tine sagde ...

Det vil jeg da også vildt gerne være med til :) Lægger fluks et link på FB :)

KGaardsted sagde ...

Eej, hvor fint! Jeg vil også vildt gerne være med :)

KirstenK sagde ...

Aj, jeg vil gerne være med...ved lige hvem der skal have posen...og det er ikke mig selv!

Iben sagde ...

Jeg stiller mig bag i køen.
Sådan en goodiebag kunne jeg godt bruge.

Lene F sagde ...

Ih hvor vil jeg også gerne vinde den spændende goodiebag. Jeg har ihvertfald både søde veninder og en skøn søster der fortjener forkæelse

ha en skøn dag

venlig hilsen fra
Lene

Anonym sagde ...

Den er jeg bare så meget med på :D

1 lod til mig :D

*lume* sagde ...

Nøøjjj den vil jeg bare rigtig gerne vinde!

Johanne Busk Stormoen sagde ...

Den gider jeg rigtig gerne vinde og give videre til min dejlige kreative veninde Mette. Jeg krydser fingrene. Kh Johanne

Jane Lerche sagde ...

Hej Karen
God idé. Jeg vil rigtig gerne være med!

Loppe-shoppe sagde ...

Med glæde og tak deltager jeg gerne! (Har linket på min blog og lånt billede af æblet dertil).
Helle.

Joan sagde ...

Nøøøøj....datteren snakker så meget om "SMÅFOLK", så jeg ved godt hvem der kunne bruge sådan en goodiebag...hilsen Joan M.

K sagde ...

Vil meget gerne være med :-)

Bolette sagde ...

Åh så fantastisk! Den kunne min søde veninde godt bruge!

lida sagde ...

super-idé. Jeg vil gerne have et lod, linker dog ikke til min blog, der har ligget brak meget meget længe:-(

Nadja sagde ...

Jeg vil gerne være med. Hvis jeg vinder, er det min veninde som er sat til at føde lige om lidt, der skal have denne goodiebag.. :)

schoumus@hotmail.com

Strikkeglæde sagde ...

Spændende med en goodiebag - jeg er med....

Alphafeen sagde ...

jeg må da også være med....jeg MÅ jo vinde en eller anden gang :)

Susanne sagde ...

Wauw den er jeg helt sikkert med på... jeg ved lige hvem der fortjener sådan en fantastastisk goodiebag :)

Kram Susanne

Therese sagde ...

I´m in ;o) Jeg kunne sagtens bruge den selv, men har en søster der trænger mere til opmuntring ;o)

Julia Hausfrau sagde ...

Hvor er det en god ide, sådan at give goodiebags videre. Jeg er så meget med!

Anonym sagde ...

Jeg vil også gerne være med.
Og tak for din altid gode inspiration.
Kh Majbrit

Anonym sagde ...

Oooh, den kunne jeg godt tænke mig at vinde!
-violet

Katharina Stendys sagde ...

Jeg kender en eller to der i den grad fortjener sådan en overraskelse, så jeg vil meget gerne være med.

Ditte sagde ...

Uh, jeg har en veninde, som i den grad trænger til lidt forkælelse lige nu. Håber, jeg vinder.

Katrine sagde ...

Uh, jeg vil også rigtig gerne være med :o)

Maria sagde ...

Jeg vil da også gerne være med. :)

Mette Glerup sagde ...

Hej Karen.
Det var en fin lille idé :o). Den vil jeg meget gerne være med i - og jeg linker selvfølgelig til dig :o).
Vi ses snart!

Louise sagde ...

Sikke en skøn give away - er meget gerne med. Mvh. en bloglæser...louiselebeck@gmail.com

Dorthe sagde ...

Jeg vil for første gang prøve lykken - jeg kunne godt bruge en pose med lidt godter ;-)

Lotte sagde ...

Vil være med. Vil være med. Vil være med. Vil være med.....:)

Camsen sagde ...

Eiii.... Min søster kunne rigtig godt bruge en overraskelse. Hun er stor som en luftballon, og har en rigtig hård slutspurt i hendes graviditet.

Anonym sagde ...

Aj, sikke en skøn mulighed for at glæde et herligt menneske! Dejlig blog, læser ofte og gerne.
Mange hilsner
Anette
Anette.dahl@gmail.com

Henny sagde ...

¨Denne give away kunne jeg gogt tænke mig at vinde... Så jeg afprøver lige mit held ved at tilmelde mig.

Mia sagde ...

Hvor er det dog en sød tanke .... hvem skal mon ha den hvis jeg vinder .... der er så mange der fortjener det :)

Anonym sagde ...

Jeg vil bestemt også gerne være med.
mvh. Heidi
heidiolsson@hotmail.com

Barbara sagde ...

Ih hvor lækkert. Mon man kunne være heldig!

My sagde ...

Jeg vil også være med :-)

Julie sagde ...

Spændende spændende. Jeg er med!

Unknown sagde ...

Jeg prøver lykken. Mvh ingridedalsmo@gmail.com

Fru Melgaard sagde ...

Den er jeg med på:)

Unknown sagde ...

Uhh hvor lækkert, jeg er helt sikkert med :) Der må være held med denne gang :)

Finurligheden sagde ...

Åh, jeg vil virkeligt gerne vinde!

Spiffeliffen sagde ...

Jeg vil også være med :-) -super give away!
Mvh Karen

Louise sagde ...

Årh hvor fint :-)
Jeg vil helt sikkert gerne være med også :-)

Natalia Packert Andresen sagde ...

Vi har verdens bedste dagplejemor, som har fortjent og ville elske at blive forkælet med lige netop dén goodiebag.

/Natalia

Lena sagde ...

Du sprøjter bare den ene ide ud af ærmet efter den anden Karen....hvor er det dog godt, vi har dig! Deltager hellere end gerne...:o)))

Unknown sagde ...

Den skal jeg da lige vinde - det håber jeg i hvert fald

Kh Laura

Kirkesjov sagde ...

Skøn ide Karen - jeg er med og vil elske at forære de lækre sager til en, der skal forkæles :-)

Kh. Mette

«Ældste ‹Ældre   1 – 200 af 318   Nyere› Nyeste»