onsdag den 9. marts 2011

Det er smooth....

Efter Karolines ønske (hun har været syg i 2 dage) skulle vi slutte aftenen i aften med en smoothie.
Og hvilken succes?


Blendede frosne jordbæg, banan, minimælk og godt med honning....uhm


Til alt held havde jeg tilfældigvis lige fået købt en honning "ske" hos Søstrene Grene på vej hjem.
Nu er det meget lettere af få den flydende honning op af glasset....

Karoline gav vores smoothies ****** af 6 mulige stjerner.
Mest fordi hun synes det var ren familiehygge tror jeg :)

3 kommentarer:

Frøskuffen sagde ...

Uhm. Sådan nogle kunne jeg hælde ned fra morgen til aften både med og uden familie :p

Kisser Laptern sagde ...

Jeg føler mig pludselig lidt syg. Tror jeg skal have en smootie.

Glædelig aften.
Kirsten

Camille sagde ...

ha ha jeg kunne oz leve af smioothie.....det er simpelthen en ski go idé :0) mmmmm haps haps