mandag den 28. juni 2010

Fest køleskab

Ikke at ideen ikke er set før, men vi havde kapacitetsproblemer med drikkevarer til havefesten.
Hvis en del af drikkevarerne er på dåser er et stort vaskekar en let løsning. Manden var hurtig, og fandt et godt trafikkeret sted i skyggen til hans nyindrettede fest køleskab.

Restdåserne var endnu kolde da "køleskabet" blev tømt i aftes.
I USA, hvor der jo er større afstande end her, kan man på tankstationer købe løs is i en sæk, til at hælde imellem, eller direkte i en køletaske.
Har hørt det er begyndt at komme herhjemme også....har du set nogen tankstationer der forhandler is-sække?

13 kommentarer:

Rosabella sagde ...

cool ;-)

Home by Bianca sagde ...

Jeg ved vi har en Shell tank i Odense, der gør det. Så mon ikke de også har det andre steder. Det er nemlig super smart. ;)

Quie sagde ...

Ja sidste sommer så jeg at Shell med 7elleven butikkerne havde det stående udenfor i kummefrysere..

Anette sagde ...

Det ser ud til at have været en fantastisk fest. Tillykke med jer. Jeg mener at man kan få en ordentlig pose isterninger ganske billigt hvis man kører omkring Mc Donalds. Det er måske værd at prøve en gang? Ideen med festkøleskabet er super. Har selv brugt badekarret til det til ungdommens privatfester ;o)

Unknown sagde ...

Smart !! Og så ser det ret godt ud :-)

Kaylovesvintage sagde ...

great idea
enjoy summer

Alice M sagde ...

Shell tanken :)

Og De fleste Mc Donalds kan faktisk godt overtales til at sælge en billig pose is :)

Lappesola sagde ...

Vi får kjøpt isbiter i dagligvarebutikken.

Anonym sagde ...

Tag ned til den lokale fiskehandler evt.

illu-mina sagde ...

Min daglige tur innom din blogg gjør at jeg faktisk må en tur til danmark i sommer. og denne gangen ikke til København.Nå har jeg lyst til å kjøre litt rundt på Jylland. I små byer vil jeg gå å la meg inspirere av det danske lynnet.Jeg besøker flest danske blogger ser jeg. det er noe lett og uhøytidelig (positivt) med dem. Jeg blir inspirert, tusen takk og ha en god mandag.

Mia sagde ...

På mcdonalds kan man få alle de gratis sække med knus is man ønsker. Har vi brugt masser og masser af gange til sommerfester.

Er man en institution kan man også få en gratis tønde med saft til eks. et arrangement.

Smil fra Mia

KirstenK sagde ...

Vi har været til en fest hvor der var kommet is i en plasticsandkasse formet, her var der fyldt op med is i mellem...

***Hos Mutter*** sagde ...

Vi får dem fra fiskehandleren. UDEN fiskelugt !!

Gu´ ve´ hvem, der tjener penge på at sælge sådan noget ....