mandag den 23. januar 2012

Tinas paradis

I dag på vej fra arbejde skal jeg forbi Tina Dalbøge.
Tina bor nu også ganske paradisisk...men det var mere det hun laver jeg tænkte på som paradis.
E-bøger til rigtig fornuftige priser og fluks har man masser af inspiration lige i favnen...
eller i første omgang på skærmen i hvert fald.
Det er da simpelthen smart.
Lige nu har jeg lige hjulpet med min hæklenål...bare ganske lidt på et projekt Tina er i gang med.
Du kan måske være heldig at vinde lige her.

Billedet er venligst lånt på Tinas blog.

1 kommentar:

Kirsten sagde ...

Ååååh - jeg synes, at Tina skulle kigge forbi hos mig! Der er nemlig masser af grunde til selvros!
For ikke at tale om dig! Du er da bestemt også en quinde med god grund til selvros :-)
Kig engang:
http://pigenogbloggen.blogspot.com/2012/01/ros-dig-selv-og-fa-en-prmie.html

Nå ja - måske lidt sjovt! Men jeg synes, at vi bør rose os selv en hel masse mere!