lørdag den 21. januar 2012

SMEG på vej

Havde det hjulpet på tempoet, så havde jeg ringet og sagt "Søde rare Brian" til manden fra Punkt 1,
som havde lovet mig at mit SMEG køleskab ville ankomme til Silkeborg fredag.
Men tempoet hjalp det ikke på, for det ankom som lovet
 men fragtmanden var åbenbart ikke lige verdens hurtigste, så det var temmelig sent på eftermiddagen og leveringen til mig må vente til mandag.


 Hullet på bordpladen er klar.
Og vent bare på billeder....det bliver SÅ godt!!!!


Når så lige IKEA får leveret skuffefronterne under køleskabet,
så kan det være mit køkken for alvor bliver færdigt, alt mens jeg hygger mig i Tyskland med arbejdskollegaerne.

Og til sidst forsvinder kæmpe køle/fryseskabet fra gangen og her bliver cirkulation i rummene.
Det er næsten lige som at vente på forår!
Mest af alt er jeg i nuet....
venter du på noget?

5 kommentarer:

Lene's kage-design sagde ...

jeg lever også en del i nu'et, men ind imellem må man jo vente på noget eller nogen :)

Signe sagde ...

Oij, hvad er det for en fin flamingo-poster?!

Karen Klarbæk sagde ...

Flamingo posteren er en gave fra Wenche/Tusindfryd. Det er et genoptryk af plakater fra Københavns zoo.
Og lige om lidt får den fin plads på væggen i gangen.

Karen

Signe sagde ...

Kære Karen,

Pudsigt - to sekunder efter, jeg havde sendt min besked, tjekkede jeg min mail. Der var sørme en fra min mor, der gjorde mig opmærksom på de genoptrykte plakater fra ZOO. Det er da morsomt! Glæder mig til at se din på væggen!

Signe.

Boselade sagde ...

Det er så øv... at vente på noget!
Det dur jeg ikke til - bliver altid skuffet, hvis det ikke lige kommer den dag ;-)

Men er sikker på at dit køkken bliver super flot!