mandag den 22. marts 2010

Claus' Valmuer....

Da jeg jo har linket ivrigt til Claus, fordi jeg ikke kan lade være, er jeg blevet den heldige ejer af Claus'valmuefrø. Der kom en fin lille instruktion med så jeg (ikke særligt havekyndige) også kan finde ud af det. Og så er der bare tilbage at vente i spænding til de kommer frem og springer ud.

Imens vil jeg følge med (hver dag) på bloggen og vente spændt på om de andre heldige modtagere kommer med billeder af deres "Claus' valmuer".

Uh, hvor jeg venter på foråret.
Give aways vinderenes gaver bliver postet i morgen....mangler dog endnu adresse fra Barbara.
Kan du ikke finde en der har mail og skrive til mig derfra barbara, så jeg kan finde ud af hvad jeg skal sende og hvor jeg skal sende det hen?

1 kommentar:

Kristine sagde ...

Også mig!
Hvor er du heldig.
Håber du får taget nogle fine billeder af dem, når de titter frem.
Valmuer er så fine ;)
hvordan skal det forstås, at du linkede for at få dem?

Kh
kristine

ps.
komplimenter til din meget fine og informative side. Tak fordi du deler med os andre