mandag den 29. juni 2009

Den lille Vinkælder i Fredericia

En særlig yndlings grandkusine Anne og hendes mand Steen, er indehavere af denne skønne lille vinkælder i Fredericia, hvor du finder meget andet end vin. På vej til Svendborg i lørdags var vi forbi. Det er ALTID inspirerende og der er gode nyheder på hylderne....man fristes uafbrudt....

I kælderen er der en lille cafe med brilliant kaffe. Fine hvide gamle velstrøgne duge er lagt på cafe bordene og ved siden af cafe disken hænger dette skønne skab med KUSMI TEA dåser....

Og med den skønne udstilling af varerne, manglede jeg da lige denne skønne dåse. Mest fordi jeg ved det smager godt....men der kunne nu godt være en sød veninde der skulle have den.

De er nogle af de mennesker jeg kender,der har den allerbedste smag....både til ganen og alt det andet.
Om det så er poserne er de fine. Butikken ligger i Prinsessegade i Fredericia. Skulle du være på de kanter, så kig forbi. Man kan KUN blive i godt humør af det. Du finder deres hjemmeside HER

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

ÅÅ..det er jo ikke langt fra der vi skal om noen uker.. :) Kanskje det blir en tur innom..?

Lavendel sagde ...

Det lyder spændende, der er ikke langt fra Middelfart - der kommer jg ofte.

KirstenK sagde ...

Det ser godt nok fristende ud, nu er jeg ikke så vild med te og vin,men jeg er fuldstændig vild med indkøbsposen...

Ragnhild / Wallas Verden sagde ...

Har altid hatt lyst å besøke den byen. Så en gang må det bli. Er overbevist om at der er mye fint og spennede.

Ønsker deg en deilig sommerkveld
klem:)