torsdag den 11. juni 2009

Godt med garniture....


Besøget i København og Roskilde blev både sjovt og godt.
På vej fra Roskilde til indre København kiggede jeg forbi Garn-iture i Smallegade på Frederiksberg. Skøn butik og herlig indehaver. Vi fik en god snak om hvad der rør sig både i patchwork "moderne/retro" og i vores fælles blogverden. Jeg kunne have købt mig fattig i stykker af stof og dukker og fisk jeg bare MÅ eje.



Sent i aften når jeg kommer hjem viser jeg lige lidt mere af hvad der dukkede op i indre København.....og så var jeg på 2 besøg på vej hjem. Så i aften kan I se et fantastisk væksthus på ca. 500 m2. med udsigt til sø og skøn natur.

7 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Åhh, din heldige kartoffel!! Jeg elsker GARN-ITURE, men har indtil videre kun besøgt den gennem internettet. Dog ved jeg, at jeg vil elske den butik, og alle de skønne opstillinger af varer. Billederne af indretningen emmer af vidunderlig atmosfære.

Jeg kan godt forstå, at du besøgte lige dén butik på din inspirations tur.

tusindfryd sagde ...

Hej Søde

Garniture ja for vildt at så lille en butik kan have så mange smukke ting.Sidst fik jeg stof, glasknapper og garn resultatet havde du i hænderne i lørdags :-)

Unknown sagde ...

Skjønne stoffer du viser oss. :-)

Kludemutter sagde ...

Ja, det ser ud til at være en fin forretning. En skam den ligger så langt væk.
Yt.

Unknown sagde ...

Hvilken herlig tur , du har været på :-) Glæder mig til at se mere :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg føler mig SÅ heldig!!!
Det er virkelig en skøn butik.
Jeg kunne have købt DET HELE...hvis pengene havde rakt.

Karen

Skribenten sagde ...

Jeg bor jo ikke langt fra Smallegade, men den butik har jeg slet ikke lagt mærke til. Tak for tippet og jeg glæder mig på dine vegne over det smukke stof. :-)