onsdag den 17. juni 2009

Bestillingsarbejde

For et par uger siden opdagede jeg at der stadig var meget tilbage i min store flaske lim lack. Det kan blive gammelt og stift, så hvorfor ikke dele ud af det.
Glassene fra IKEA (6 stk for under 20 Kr) var blevet mælkehvide af opvaskemaskinen.
En lille stak servietter fra skabet, glas (der ellers skulle smides ud) og resten af limflasken blev sendt med børnene i skole.

Og nu et par uger efter har jeg modtaget...

En dekorativ fyrfads lysestage fra min datter Karoline lavet i skolens SFO. Og ved I hvad?


Stagen passer til mine servietter. Rent bestillingsarbejde...med lidt held.


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Heldig du som kan gjøre bestilling fra slike små flinke kunstnere. ;-)

Unknown sagde ...

Hvor sødt! Det er så dejligt når børnene kommer hjem med noget de har lavet;o)

Dans på roser... sagde ...

Haha! Passet de? Så pussig! =) hehe...

Kjempesøtt. Smart.

Klemmer.

SOLSAUM sagde ...

Tenk så heldig at dei passar til dine serviettar, pussig.....;.)
...men for ein god ide!