lørdag den 21. august 2010

Skab skabet selv

Så er mit store skab klar til indflytning igen.
Det fine gamle 70'er retrotapet er på plads, og så tørt, at jeg tør flytte ind.
Tapetet er klæbet op med FLÛGGER 290 tapetlim, som lige gør processen helt vildt meget lettere at styre end gammeldags bland selv klister.
Da først lige vi fandt frem til, at det skulle males på bagvæggen, sætte tapet på så det sugede og så lige lette det og rette til så der ikke blev bobler, så gik det som en leg.
I morgen er der blogtræf på Himmelbjerget....hvis da ikke vi regner væk?
Måske jeg har et par byttestykker med i tasken, hvis der skulle være andre med byttetrang.

14 kommentarer:

MollyMy sagde ...

Hvor er det blevet fint, det er jo et helt nyt skab.
Rigtig god tur i morgen :)

SiriR sagde ...

Hvor ser det bare flot ud! Rigtig fin tapet:)

DiSign-Keramik sagde ...

Hold da op et flot skab du der har fået dig.
Det passer bare så godt til den sorte farve som skabet har.

God fornøjelse i morgen.

Kh. Dianna

KrudtuglensMor sagde ...

ihhh det er så fint det tapet - Luna fik et hjemmelavet køkken med det tapet på - se med her: http://www.krudtuglensmor.blogspot.com/2009/12/juletid-tid-til-jul.html. Der er ikke lige closeup på komfuret, men man kan lige ane tapetet foroven (er også på siden) ;)

KrudtuglensMor sagde ...

og SUPER flot skab forøvrigt!!!

Unknown sagde ...

Virkelig godt tapet valg. Jeg får helt lyst til at gå i krig med tapet og pensel.

Kh Laura, Busters mor

Loppe-shoppe sagde ...

Rigtig god tur til Himmelbjerget! Ville meget gerne have været med, men der er lidt langt. Håber at kunne læse fyldigt referat her i blogland. Have fun.
Venligst Loppe-shoppe.

Margith sagde ...

Hvor blev dit skab flot. God tur imorgen til Himmelbjerget, skulle have været der også, men det blev udkonkurreret af Frijsenborg Explorer.

morslille sagde ...

Overvejer nu pludselig at anskaffe et sort skab til stuen. Er det også den form for klister der er bedst til sættekasser? Jeg har tænkt mig at lime papir og billeder fra gamle børnebøger på.
Jeg håber rigtigt meget at komme til Himmelbjerget i morgen, men bilen har problemer med koblingen, den sætter sig fast i bunden. Og jeg skal være tilbage i Herning kl. 14.
Hilsen Charlotte

Helle Tang sagde ...

WOW hvor er det blevet flot ;-)

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Alle

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer. Jeg er bare Så godt tilfreds med det skab nu.
Og ja det er så fint det mønster også på dukkekøkkener (Christina)
Har ingen erfaring med klæb og sættekasser, Men jeg vil da tro det er super godt til det også....men lidt dyrt måske (69 Kr. for midste dåse)
Jeg er flittigt i gang med at vaske ALT af før det sættes på plads og GUD hvor har jeg mange stel og mange glas.....
og vaser....hmmm sorterer alt det væk jeg kan.
Glæder mig til himmelbjergstur i morgen (også i regnvejr)
Karen

Torhild sagde ...

Det blev rigtig frækt, dit skab. Flot

Anonym sagde ...

gorgeous
beautiful
wonderful
amazing
fabulous
magical
magnificent
stunning
superb
fantastic

..... and just soo

c
o
o
l

..... I love your blog & blues!

Agneta, a swedish one ;)

Sandie sagde ...

Wauw det er blevet fint!