tirsdag den 3. august 2010

Pude prøve

Bruger I pude prøven?
Da jeg arbejdede hos Lene Bjerre,
som designer og indkøber for efterhånden 5 år siden,
havde vi et pude trick.
Når vi skulle se om et nyt mønster "holdt hjem" prøvede vi det lige af som pude, ved at folde stoffet omkring en sofapude. Så kan man gå på afstand og se om det er nydelse eller det modsatte.

Jeg gør det stadig, for ikke lige at sy en hel pude for så at opdage at den ikke lige passer til det jeg troede.....
Det nye stof (som beskrevet tidligere her på bloggen) blev lige købt i et lidt større stykke i dag.
Jeg var nemlig i Stof & Stil efter mere snor til alle mine vimpler.
Nu er det der snart, det samme retro look design bare i lilla version.....jeg glæder mig :)

8 kommentarer:

Fargebarn sagde ...

Jeg har innlegg om det samme stoffet i dag. Ikke bare det da, men har handlet dette på Stoff og Stil! Nydelig!

Betty sagde ...

Fine stoffer....Det jeg aner nede i højre hjørne, har jeg et stykke liggende af, som var meningen skulle bruges til pude. Måske kan jeg nu se, hvordan det kommer til at se ud.

ThinkingSpace sagde ...

Er det også dit design det forreste? Det har jeg elsket lige siden det kom frem!!! Det er rigtigt flot!

Mia sagde ...

Hej Karen
Har du set hvad jeg har brugt dit smukke stof til?
KH Mia

En fugl i hånden sagde ...

Ha ha ha, jo jeg kender skam også til pudeprøven, og bruger den flittigt, når jeg matcher stoffer - dog uden ligefrem at have et navn for den ;).

Har i øvrigt hængt din fine flagranke op over Emma Luccas seng i dag. Må lægge et billede på bloggen snarligt, for den er bare helt perfekt!

KH Helle

Mirjam sagde ...

Kan stoffet købes på nettet? Kan ikke lige finde det på Stof og Stils hjemmeside.

Det er rigtigt fint :)

Kh. Mirjam

Fruens univers sagde ...

Åhh jeg elsker det stof, og ville bestille det på hjemmesiden - men det kan man ikke.... Måske det kommer når det nye katalog kommer var beskeden.... Jeg HÅBER det, for jeg skal have flere meter af hver farve. Kh Dorthe :-)

Tina sagde ...

Ingen tvivl om, at det holder!:)