mandag den 16. august 2010

Jeg er blevet tagget af....

Jeg er blevet tagget af BLÅMEJSEN. Jeg giver mig ellers sjællent i kast med de små hyggelige bloglege, men den her er sjov, for den giver viden og indsigt i andres liv og baggrund, og vil man læse med ved andre, må man jo selv ud med sproget også.

Men først giver jeg den videre til:

John/The fashion blog Projekt

Inger Lises Verden

og

Rikke/Søslerier

Og her kommer så de 10 ting du måske ikke vidste om mig:

1. Jeg har altid haft lidt for travlt....blev sågar født en uge for tidligt.
2. Jeg udnytter hvert minut. Livet er alt for kort i forvejen, så kan jeg høre lydbog, hækle og få fodbad samtidig er det noget der passer til mit tempo.
3. Jeg arbejder meget efter et stopur. Med det i hånden kan jeg rigtig godt lide at gøre rent. Ellers skal det jo bare overståes.
4. Hvilket leder til det næste.... Jeg er konkurrencemenneske...helt vildt. Det kom der så ud af 14 år på Steiner Skole hvor konkurrencen ALTID kun er mod/med dig selv. (der er ingen karakterer eller eksaminer)
5. Den eneste eksamen jeg har været til i mit liv er afgangs eksamen som designer, og der skulle jeg jo bare forsvare mit projekt.
6. Jeg lever i et ægteskab hvor vi hver især udfolder vore hobbies/interesser.....uden det var jeg som en løve i et bur.
7. Jeg elsker "det lille ekstra"...og yder gerne med det overskud, der får hjulene til at dreje rundt og får nye ting til at ske.
8. Jeg er sikker på min destination i livet er bestemt, men at jeg skal selv søge vejen.(og gå den med den indsats det kræver).
9. Jeg tror (ingen tvivl om det) på det gode. Bare ikke helt som i folkekirken.
10. Jeg tror på reinkarnation. Fordi det mærkes bare rigtigt.

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Det var spændende læsning:)
jeg endte faktisk også med at synes denne lille leg er sjov.

giraffmamma sagde ...

Så kjekt å lese om deg og din livsstil :)

Julia Hausfrau sagde ...

Jeg syntes også denne blogleg er rigtig hyggelig. Det er en dejlig måde at komme lidt mere bag blog-facaden ;)

Anonym sagde ...

Hyggelig læsning, Karen ;) Og har set din videre-sending - er dog på vej sydpå, så det bliver ikke lige idag!