onsdag den 18. august 2010

DIY.... det du lige står og mangler

Forleden viste jeg på bloggen de fine tea bags som bl.a. fås i Søstrene Grene.
I pakken er en "lille forkølet" plastic stang til at holde te posen med.
Men helt ærligt, skal jeg så sidde og vente på alle de andre får lavet deres te?


Jeg fandt et par trægrill spyd i skuffen (fra Tiger...for der handler jeg nemlig også) klippede dem af med en saks i passende længde og malede dem med acryl maling i....ja ja NEON fra Søstrene Grenes sortiment.
...men de kan jo også være andre farver :)



Nu er de tørre og klar til brug.
DIY...det du lige står og mangler.
Jeg ÆÆÆLLLLSKER videre udvikling hvor det er muligt.

13 kommentarer:

Joan sagde ...

Skøn ide...

bare WUNDERBAR sagde ...

ja det var smart.. altid dejligt når man finder ny anvendelse til ting.. :)

Christina sagde ...

Tænk at noget som en tepose kan se smuk ud:-).. Go' ide med træpindene.

KirstenK sagde ...

Herligt...jeg har lige en pakke grillspyd, som jeg også bruger til alt muligt andet end grill. De koster jo ingen penge, og det er altid rart at have en pind!

Sine K-J sagde ...

men man skal nok passe på når der hældes den varme vand over. Hvordan reagerer acrylmalingen så ? og ned i teen hmm ;o)

Karen sagde ...

Jeg ville have sagt det samme som Signe K! Når man har hørt om /læst hvor giftig Maries watercolours, også forhandlet af Søstrene Grene er,så ville jeg også være meget forsigtig med det kogende vand og akrylmalingen!!
(sikkerhedsrepræsentanten)

Karen Klarbæk sagde ...

Man behøver jo ikke male dem...
Det var mest for deko ideen skyld.
Jeg sætter den ned i når der er vand i kruset, så rammer man ikke stang eller fingre.
For helt enig, der skal ikke kogende vand på mailngen. Det er jo ikke malingen man skal drikke.

Karen

Hanne sagde ...

GOD IDE...

Betty sagde ...

Har bare lige lyst til, at sige: " Du tager de mest fantastiske billeder, skarpe og altid farverige. På en grå dag, skal man lige kigge forbi din blog, og vupti...en følelse af glæde dukker op".
Stor ros fra mig.
Betty

KonfettiForm sagde ...

Virkelig smart og lekkert!!

Unknown sagde ...

DER VAR DEN!!! TAK KÆRE KAREN

ThinkingSpace sagde ...

Det er intet mindre end genialt i al sin enkelhed. For filan, hvor ser det godt ud!!!

Tina sagde ...

Hvor sjovt :) jeg har også lige lavet egne pinde ... netop fordi vi minimum er to der laver the :)