torsdag den 19. august 2010

Nye kataloger fra Stof og Stil

Så er det ude, det nye julekatalog.
Du kan bladre i det ved at klikke her: Stof & Stil julekatalog 2010.
Jeg har allerede været på "rov" i butikken i Tilst i sidste uge.
Tag godt imod det, der blev mit sidste arbejde hos Stof & Stil.
Mit katalog, som nu SLET SLET ikke er mit mere.
Jeg håber I finder inspiration til nørkle og sy projekter til de lange vinteraftener.
Og så håber jeg de nye piger er i gang med at lave DET FEDESTE  KATALOG til jer til februar.
I mens hygger jeg mig med mit nye arbejde (som hellerikke er helt nyt mere)
Se bolig delen ved at klikke på linket her: BOLIG 2010 efterår

3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Der er altid god inspiration i Stof og Stils kataloger...og masser af fristelser!

Hygge-Strik sagde ...

Tak fordi du minde mig om det, katalogerne er nu bestilt :-)

g u r o sagde ...

Jeg har nok tenkt å ta meg en tur innom butikken snart...men har pålagt meg selv å bruke opp litt av stoffene jeg kjøpte i forrige runde, før jeg går amok der på nytt. ;)

Takk for koselig kommentar, forresten! Det eplestoffet "ditt" er jo kjempeherlig, og jeg har fått mange positive tilbakemeldinger etter at jeg brukte det i et skjørt. :)
I kveld skal det syes sammen med en venninne! Gleder meg!! :)

Ønsker deg en fin kveld!