lørdag den 14. august 2010

Fætter Højben.....og en opdatering

Jeg vandt disse uimodståelige jordbær i Fru Hygges give away. Jeg deltager ofte...for nogen skal jo vinde, det er bare ikke altid mig. Men denne gang....HURRA!!! For de kom i går med posten og de er HELT VILDT FINE!
Stor tak !!!!
UPDATE på tidligere indlæg:
PS. Jeg kan se Fru Hygge også er faldet over "mine" farvede karklude i Stof & Stil.
Jeg ville købe flere i dag men de var ved at være udsolgt i Stof & Stil i Tilst....Efter kun 2 dage!
Skulle hilse fra pigerne i butikken og sige, at de kommer igen på torsdag :)

4 kommentarer:

mette sagde ...

Det er altså de skønneste farver, du har hæklet grydelapper og karklude i. Mon garnet er fra stof og stil

Eva sagde ...

Tak for oplysningen,- jeg havde ellers planer om at besøge butikken onsdag, men det tror jeg nu nok lige, jeg rykker.

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Mette

Garn hos mig er fra alle mulige steder. Men jeg har en del fra Stof & Stil, for der var jeg selv med til at sætte farver på.

Og Eva.
Dejligt når oplysningen bruges og tages imod som den var ment.
Det er SÅ surt at køre forgæves.
Og stof og Stil ligger sjællent lige om hjørnet.

Mette Houg sagde ...

Hej Karen,

Godt at se at du har modtaget pakken fra mig:0)
Dine klude er slet ikke til at stå for, der er lavet i de skønneste farver!