tirsdag den 5. juni 2012

Tak fordi verden er dejlig

Dagen i dag har været fantastisk. Det rykker på min e-bog. Så meget at I intet har hørt til mig siden i går morges.


Min søde veninde Charlotte er kommet fra Sjælland og lige om lidt skal vi spise hummerhaler og hjemmelavet pasta med hjemmelavet pesto. (Søde Lars, det slår kun ihjel langsomt det mel, når man blander det med gode proteiner...ha ha).
Jeg har bagt brød i gryde...(Chad Robertson).
Det er solskin og jeg har fri og mine piger er her.
Hvad mere kan man forlange af livet?
Nåh jo.....jeg spørger måske om lidt mere for jeg skal huske at ønske mig noget. Det kunne være jeg fik det.

8 kommentarer:

Lis sagde ...

Velbekomme, det lyder som en lækker menu, og gode mennersker du har rundt om dig.

Kh. Lis

BrittB sagde ...

Så flott at du gleder deg over dagen og livet! Kos deg videre i hyggelig selskap! :-)

Karen Klarbæk sagde ...

Det er det!!!!

Karen

Lars Kjeldal sagde ...

Måske slår det langsomt ihjel, MEN DET SLÅR IHJEL! Måske det siver langsomt ind, men jeg håber at det siver ind ��

Hygge-Strik sagde ...

Wauu for et lækkert brød, jeg kan næsten dufte det :-)

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Sikke en dejlig dag du har haft Karen, det er bare med at ønske nu.
God aften.

Onkel Anne sagde ...

Ønsk dig at vinde min give away med undertøj fra Change ;)

http://onkelanne.blogspot.dk/2012/03/give-away-med-change.html

Julia Hausfrau sagde ...

Karen, du er simpelthen en inspiration uden lige. Alt det du har gang i, samtidigt med et fuldtidsjob und so weiter....My gosh! Glæder mig til din e-bog :)