torsdag den 28. juni 2012

Mere brød bagt i gryde

Den nye "guru bog" af Chad Robertson ("Det gode brød") er ankommet fra min bogklub. 
Ville gerne eje den, mest fordi jeg bare elsker at vide mere om passionerede mennesker, der udvikler og udvikler på et lille felt.
Nu holder jeg voldsomt igen med hvedebrød....men derfor kan man jo godt vide noget om det.

Bogen har de mest vidunderlige fotos og opskrifter på en masse små lækkerier.
Der må smugtrænes....jeg har vel sommerferie.
 
Nørder...velkommen i mit liv :)
 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den bog er også lige landet i min postkasse !
Lækker bog, flotte billeder og så bliver man jo helt sulten af at læse/ kigge i den ;O)

Sommerferien er lige om hjørnet, her skal der helt sikkert bages ;O)

frk lauritzen holm sagde ...

Eksperimenter med andre meltyper. Her i huset har været hvede frit længe og der bages stadig godt brød.

Lene sagde ...

hmmm brød - elsker det, men holder også igen