mandag den 18. juni 2012

Hønsestrik og ny kjole....når jeg får ferie

Den her farvebombre var da til at få øje på.
Men nu er jeg jo i forvejen til at få øje på med den hårfarve jeg har, så jeg har valgt ganske andre farver.

Tyndt spindegarn i uld og pind 6. Så må selv jeg, der helst hækler, 
kunne få en strikket kjole færdig på en sommerferie.


Kjolen på billedet og opskrift og garn er fra Hønsestrik.
Og vælger du som jeg kun 5 farver, er der alligevel garn nok, og det er en billig kjole i en lækker kvalitet.
Nu er uld jo mest til efterår og vinter, så projektet kan vist godt tåle at ligge og vente til sommerferien.



11 kommentarer:

Kindarella sagde ...

Se det er lige sådan en jeg går og drømmer om. Jeg har fulgt dit link, men kan det passe at de ikke har en netbutik?

Mhv Karin

Mie sagde ...

Den kjole faldt jeg også i svime over - den passer dog ikke helt til min højde og drøjde - men fik prakket den på en af mine med-strikkere. Tilgengæld havde Hønsestrik den fedeste stand - jeg shoppede helt amok uden at blive ruineret :-) Glæder mig til at se kjolen i dine farver :-)

Anonym sagde ...

Karin - Ja det kan godt passe at Hønsestrik ikke har en netbutik, hun har to butikker i nordjylland, men ring til Edith jeg er sikker på at hun vil sende det til dig :)

BrittB sagde ...

Tøff kjole! :-)

vidunderlige univers sagde ...

Jeg var også henne og røre, kigge og kæle med den kjole - den er fantastisk.. Men det kræver altså en go pæn krop - så jeg kan ikke bruge den.. Tror også den vil klæde dig super godt..;0)
Spændende at se DIN når du er færdig..
KH Iben

Unknown sagde ...

der må jeg vist ud en dag. den kjole er da så fed. og det ser ud til den er til at komme til for penge.

Marianne sagde ...

Den bli'r flot! og oven i købet billig !!!

Katharina Stendys sagde ...

Nej hvor er den fantatisk!

Mvh Katharina

www.husmoranno2010.dk

EllenSand sagde ...

Nydelig kjole som jeg fikk veldig, veldig lyst til å prøve meg på akkurat i de fargene.
Ellen :)

Atelierbaghuset sagde ...

Fuld af respekt er jeg, hvis du kan strikke denne skønne kjole på bare én sommerferie, uanset pindstr. Har stadig en 1/2 sweater (+ det løse) liggende i str. 4 år, til min ældste søn, der nu er tæt på 19 :-( Overvejer kraftigt om ikke den skal indgå i en gang strikke grafitti(?).

Karen Klarbæk sagde ...

Ja, hun har ingen web shop. Men send en mail med din bestilling og overfør penge, så er jeg sikekr på I kan handle alligevel.

Jeg nyder at jeg lige tabte 10 kg ved den der skilsmisse....nu synes jeg jeg måske kan have sådan en kjole på.....altså når der er røget et par kilo mere.

Karen