torsdag den 7. juni 2012

Det er ingen hemmelighed....

Det er ingen hemmelighed at jeg bare har det super godt og trives med at "leve på egne ben".
Jeg har jo rigelig støtte omkring mig....sjovt nok dukker hjælpen op når man bare tænker det.
Jeg er endelig i gang med en del af de projekter jeg længe har drømt om at lave 
(og dem jeg bare skal gøre færdig).
Det er sådan lidt på alle fronter på en gang.
Hæklet tæppe der skal blive færdigt snart.... nyt tæppe på vej, e-bog der skrider fremad...(i fed stil med seje detaljer (TAK supergrafiker hjælper :) )
Jobbet hos Søstrene, hvor jeg laver lige det jer elsker....(tænk at man kan være så heldig) 


Jeg fotograferer selv til bogen...
Jeg håber den er klar til udgivelse i næste uge, hvor jeg skal undervise på 
her i Silkeborg.


3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Dejligt at du trives og har et optimistisk livssyn...det kommer man langt med...god dag til dig!

Karina/Tungelunden sagde ...

Det er dejligt :) nu er det ikke så længe siden tryghedsdynen blev hevet af mig, men jeg har ret stor tiltro til, at der er en mening med de ting der sker og brikker har det med, at falde på plads :)

Belinda sagde ...

På mange punkter laver jeg præcis det jeg gerne vil og som gør mig glad. Men da jeg pt. er ledig så laver jeg jo ikke det jeg gerne vil mange timer hver dag. Men jeg sender gode tanker ud og håber det snart ændre sig.