søndag den 10. juni 2012

Stigbøjle til et venskab

Hvis det nu skal være, at jeg skal spise mel-mad, så holder jeg mest af at det er hjemmelavet, så jeg kender det mel der kommer i.
Aurion hvedemel, der i lange perioder endda kan fås ikke bare økologisk men biodynamisk, er et super godt bud til den hjemmelavede pasta.
Og har du ikke allerede prøvet det, kan jeg kun råde til at komme i gang.
Det er mel med smag.


Jeg er så heldig, at hver gang jeg har brug for hjælp eller relationer i mit liv, så dukker der nogen op til det.
Nogen gange tænker man de/det kom ud af det blå.....
Andre gange skal man "så grueligt meget drama igennem", og ser først bagefter, 
at det var eneste vej til et nyt og fantastisk venskab. 
(Stigbøjle kalder jeg det, når en relation baner vej til en anden (og bedre?)) 

Jeg har lavet "stigbøjle" til et fantastisk arbejds-interesse-samarbejde, god hjemmelavet mad, verdens bedste hjemmelavede is,
mange timers god snak og et venskab der tager form :-)
Tænk at der findes nogen der sidder oppe lige så længe om natten som jeg.

Tak for at sende de rigtige mennesker til mig





2 kommentarer:

Eva sagde ...

det lyder rigtig godt, det du fortæller. Man kan måske også kalde det for "skæbnen"? Skæbnen som får et lille skub?
Jeg har også oplevet dette, at ting ender på en anden - og tit bedre - måde end man havde troet.
Heldigvis.
God søndag!

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

jamen lige tiltrækker lige ... vi er jo bare nogle fantastiske magneter, og jo mere vi er opmærksomme på sådan et flow du beskriver, jo mere "heldige" er vi at møde skønne mennesker, der svinger på samme frekvens:-) Dejlig fornemmelse...