fredag den 23. juli 2010

Vi har åbnet en café

Vi har åbnet en café her i sommerhuset, eller rettere Karoline og Ida Katrine har. Der serveres kun for Pet-shop dyr, hvis nogen skulle begynde at køre i retning mod Skagen i håb om mere lagkage som den jeg viste på bloggen i går.

Til gengæld kan jeg fortælle at der er lamseben til at servere og fine små menu kort.
Derværre står det så småt, at jeg ikke kan læse hvad man kan bestille, hvis man skulle være et Pet-shop dyr og være i nærheden.

Måske inspireret af havnediskotekerne i Monaco???
Der er i hvert fald film optagelser under ankomsten.
OK, vi får andre gæster i sommerhuset i aften.
Min gudmor og gudfar og deres søn, som er Karolines gudfar.
Vi plejer at kalde dem vores gud-bedste-forældre....hvad kan det ellers hedde?

5 kommentarer:

morslille sagde ...

Hvor er det fint!!!!! Her i huset er klodsmajorspillet også brugt til mange andre ting end selve spillet.
Min moster som jo egentligt ikke er noget til mine børn kalder vi for "bedstemoster" og det har hun været megetr glad for!!
Hilsen Charlotte

KirstenK sagde ...

Åh, som piger da kan lave fine "opstillinger"

annicken_j sagde ...

Så søtt. Barn finner på så mye kreativt! :D Det så ut som en koselig cafe!

bare WUNDERBAR sagde ...

Og hvilken cafe... Den slags har vi også en del af, dog i den lidt større udgave med dukekr og bamser... :))

Claus Dalby sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud. NYd nu turen.

Kh Claus