Vi har åbnet en café her i sommerhuset, eller rettere Karoline og Ida Katrine har. Der serveres kun for Pet-shop dyr, hvis nogen skulle begynde at køre i retning mod Skagen i håb om mere lagkage som den jeg viste på bloggen i går.
Derværre står det så småt, at jeg ikke kan læse hvad man kan bestille, hvis man skulle være et Pet-shop dyr og være i nærheden.
Der er i hvert fald film optagelser under ankomsten.
OK, vi får andre gæster i sommerhuset i aften.
Min gudmor og gudfar og deres søn, som er Karolines gudfar.
Vi plejer at kalde dem vores gud-bedste-forældre....hvad kan det ellers hedde?
















