søndag den 5. september 2010

Bare jeg dog.....

Bare jeg dog selv havde fundet på de her skønne skovjordbær. Jeg har længe arbejdet med jordbær, og kunne bare ikke få dem til at blive små og lækre nok. Så opdagede jeg disse på messen i Viborg. Man kunne købe en opskrift så nu har jeg prøvet 3 efter den model.
Du kan købe opskriften til forskellige kager og jordbærene for 20 kr. HER
Hun sælger også en lille hækleskole med forklaring på diverse masker man skulle mangle at have styr på.

Broderigarnet er fra Stof & Stil. Se nummer på billedet.

8 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor er de delikate. Meget naturtro.

Marianne sagde ...

hej Karen
Kan godt forstå at du ærgre dig lidt, de er fantastiske :), MEN -
du kan da glæde dig over alle de mange lækre "opfindelser" du har gjort :)
Og mon ikke der kommer flere :), som andre så kan ærgre sig lidt over.
go dag derude :)
kh marianne

***Hos Mutter*** sagde ...

Hvor er de fantastiske.

Hvis jeg kunne hækle, ville jeg lave en hel bunke og hælde dem op i en smuk lille skål.

Lavendel sagde ...

Er det ikke lige meget, hvem der finder på....ofte ser man jo de helt samme ting på opskriftbloggene næsten samtidigt - i sin tid - før du lavede de fine hæklede armbånd, så jeg et billede i Hendes Verden af dem og lavede nogle selv - helt mage til - og her på min lille blog kan du finde en gratis opskrift på jordbær, som man kan gøre større eller mindre alt efter garn og hæklenål - det er Mimejd, der står for den - http://lavendelsopskriftblog.blogspot.com/2010/01/hklede-jordbr.html - hav en rigtig god dag - og ja - de er så smukke, sådan nogle jordbær!

Anonym sagde ...

Kære Karen

måske er det bare mig, som er lidt dum, men jeg synes ikke, at jeg kan finde hækleopskriften på det skønne jordbær på det link, som du har indsat (på ønskefeen) :-)

Tusind tak for en skøn skøn blog. Jeg besøger dig hver eneste dag, og har afprøvet mange af dine kreative ideer :-))

Kh Mette

Unknown sagde ...

Hej Karen
Jeg har ransaget ønskefeens hjemmeside for at finde hækle vejledningerner, men uden held desværre. Håber de kommer på hjemmesiden senere.
Dejlig inspiration - mange tak
Kh laura, Busters mor

Karen Klarbæk sagde ...

Skriv til mailen på ønskefeen.
Hun kan helt sikker klare at sedne jer pr. post.

Karen

PUK sagde ...

Jeg kan altså godt finde det:

http://www.oenskefe.dk/index.php?product_item_id=295069&id=26236&product_subcat_id=

KH Puk