tirsdag den 4. august 2009

En dagdrømmer

Her sidder jeg så. Mand og børn er taget på tur med teltet. Katten er her godtnok....og jeg indrømmer, at jeg som ikke kunne lide katte, nu også er "helt solgt", og nyder dens selskab.


Mens jeg sidder og ser billeder igennem finder jeg pludselig billeder fra et bryllup i München i pinsen. Hvem der bare havde de gode pølser og parmesanen fra Italien indenfor rækkevidde nu?


Dagdrømmeriet må slutte...ikke tid til flere overspringshandlinger...min kaos-kælder venter på oprydning og har gjort i flere måneder. Nu skal det være. Lige nu. Godt jeg er den eneste i verden der bare ikke kan komme i gang.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Karen, du er i godt selskap. Jeg har et nydelig loft med terasse som har tak over. En utsikt som de fleste kan misunne. Likevel har jeg ennå ikke klart å få gjort det ferdig slik at jeg kan sitte der oppe om kvelden å kose meg, kanskje med et glass vin. Men...det skal bli ferdig. ;-)

Ida sagde ...

Ble så inspirert av de kortene du viste for noen innlegg tilbake, måtte lage noen selv idag - det var kjempemorsomt!

Tusen takk for så utrolig fin hilsen hos meg *glad*

Unknown sagde ...

Dagdrømme er hverdagens krydderi :-)

hanne ewald sagde ...

KATTEN .............???????

Mette sagde ...

...nix! Vi har 70 kvm rodet kælder, som vist er mere end almindeligt rodet.... Vi har kort og godt samlet. Nu er vi begyndt i det små og tager det, som lige kan være i hånden, når man alligevel går op af trappen.

barnigjendesign sagde ...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Visste du at dette nummeret er det siste av Kreative Kvinner? Synd for det hadde virkelig tatt seg opp. Ser du har lest Stig Larsson. Kjempespennende...
Jeg gikk til bokhandelen for å kjøpe den fjerde, men den kommer vel aldri ut. Enken sitter på et manus, men det er visstnok en vanskelig arvestrid som gjør at hun holder på det.
Og ikke snakk om rotete kjellere, de vil jeg helst glemme.