søndag den 1. februar 2009

Påske forberedelser

Lykkens pamfilius er jeg....blev i dag den glade modtager af det SKØNNESTE nye påskepynt. Lavet på perleplader, men super super kreativt og i SÅ fine farver, at der bare MÅ være nogen andre end mig der skal se dem og nyde dem.

Vi havde besøg af min datters veninde Mia og hendes søster og mor Yun Mi havde haft travlt imens de var alene, så da de kom og hentede havde de alle disse fantastiske ting med. Desværre har Yun Mi ikke nogen blog jeg kan henvise til.....underligt i grunden :)

Lige nu hænger de sammen med mine fugle.

Der var endnu flere end du ser her.

2 kommentarer:

hanne ewald sagde ...

Ja, jeg ELSKER perleplader!
Der kommer bare så fine ting ud af dem, også når små børn laver mere tilfældige mønstre !
V.H.
Hanne

Unknown sagde ...

Perleplader kan være smukke :-)