lørdag den 26. maj 2012

Smaa-kager i Silkeborg

Der er åbnet en ny kagebutik. Til alt held (da det er kvalitets varer)
 ligger butikken lige et par huse fra min lejlighed. 


Og I kan glæde jer piger.....alle jeg der kommer til Grib Garnet her i Silkeborg. 
For det er super lækre kager (og brød naturligvis).
Jeg købte ind til Melodi Grand Prix aften med mine piger. Og der skal hygges igennem kan I tro.
Karoline er mest til kys.....(hvem er ikke det, hvis de ikke er af kage)?
De andre kager må I se i aften....jeg er sikker på de bliver udsugede for gode sager hvis jeg viser dem allerede.
Find mere på Smaa-kager.


3 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sagde ...

Å ja, det skulle jeg hatt lige rundt hjørnet her. En kakebutikk med pikekyss. Både søte å spise og søte å se på.
Må du ha en fantastisk pinse
:)

Den lille lykke/ www.hverdagenslillelykke.blogspot.com sagde ...

Lækre kys! Og velkommen som fast læser - det glæder mig!

Anette sagde ...

Mums :)