søndag den 27. maj 2012

At bade i en skov sø

Jeg har haft emnet oppe før, men gør det gerne igen. 
Inspireret af turen til Aggerholm. Det hyggeligste søbad i Silkeborg området. 
Nu er der jo ligesom ikke havvand at spotte i miles omkreds... så kan man altså godt lære at glæde sig over søvand :)


 Og ja, det lykkedes i 2 sekunder at få et view UDEN mennesker men der var en enkelt sky. 
( + en enkelt menneskeskygge dog).
Og svagt til venstre på den anden side af søen kan man se et andet søbad. Lidt mindre "skovet".


Hvor bader I?

8 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Her på Fyn bader vi som regel ved Nyborg. Lige nord for broen, ved den sidste motorvejsfrakørsel.
Når vi er hos svigermor i Ulfborg, bader vi i en badesø ved Fjand.
Vi er også ude og dyppe tæerne i Vesterhavet hos hans søster i Thorsminde, og får da også hovedet under, men Vesterhavet er jo farligt, så der er ikke når så sjovt som i søen.

Helle sagde ...

i mit badekar ;)

men jeg bor 5 min. fra bagsværd sø så der bader vi sommetider :)

Sissel sagde ...

For øjeblikket foregår det i haven, optil tre gange om dagen. Bassinet er med hjælp af sorte måtter oppe på 27 grader i dag. Til glæde for nabobørn til begge sider. Derfor har vi ingen havetrampolin, for så hopper vores børn i deres haver. Goder og børnestemmer bliver ligeligt fordelt.

de Feuth sagde ...

Åh savner Silkeborg, synes nu de har mange lækre søer at bade i :-) jeg bader som regel kun når jeg er på ferie :)

Louise Sloth sagde ...

Tjo, jeg bader også ofte i Aggerholm. Især, når jeg bader uden børn. Der er sådan en dejlig ro! Når jeg bader med børnene er Østre søbad klart bedst, med badeanlægget og nem parkering... Men brrrr... Synes vandet stadig er temmelig koldt!

Unknown sagde ...

Vestre søbad, ja var der for nogle timer siden. Man bliver helt glad i låget af alt den sol og søvand:)

tonemor sagde ...

I Stampetjern, vårt skogvann en sykkeltur unna. Så når man har syklet hjem igjen er man like varm....

Marianne sagde ...

Jeg er jo så heldig at bo lige op til en badesø. I disse dage har jeg badetøjet på hele tiden med en sommerkjole over. Jeg hoppe i søen igen og igen. Har allerede være i 2 gange idag. Elsker det.