søndag den 13. maj 2012

Kan du mærke forskellen???

Jeg er ved at finde ud af om jeg kan.
Jeg kan da ikke tro andet, end at der er forskel på Bilkas almindelige og så Claus Dalby anbefalede???
Så nu har jeg købt 2 poser af hver og 3 poser Leca nødder, for ellers kan jeg ikke lette det store vaskekar fra jorden.
Så må vi se hvad der går bedst?




Jeg er jo ved at lave Danmarks mindste hemmelige krukkehave.....
Min store inspirator er naturligvis Claus.
Jeg er så heldig at have hans bog "min krukkehave".

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Gleder meg til å se din krukkehage når den er plantet. Jeg lager bare bernaisesaus av pose, så der kan jeg ikke hjelpe.
Du er modig som tør prøve lage det fra bunnen av.
Jeg har en give-away. Håper du vil være med.
Klem, Drude

Curly sagde ...

Jeg er hamrende misundelig.... Glæder mig til at få mit lille frimærke af en altan, så skal ser både være tomater og altankasser med alt muligt lækkert!

Lise Halager sagde ...

Der er da heller ikke noget bedre end en krukke med liv - og selvfølgelig kan du :o)
Claus Dalby er også kæmpe inspiration her.
Pøj Pøj med den hemmelige have.

Mysticia sagde ...

Jeg testede også, for et par år siden, vores 2 slags plantesække i Planteskole-ringen. De billige, skal gødes og hvis man skærer hele toppen fri for plastik kan man så radiser, blomster mm. i bunden. Champost plantesækken skal ikke gødes men til gengæld kan man ikke så mine elskede frø i bunden. Claus er en mand jeg elsker at "hade" :0) Jeg syns han har mange gode ting at vise frem. Men jeg bliver virkelig træt af ham når han nævner sortsnavne på eksempelvis roser som ikke er til at få fat i. For der kommer altid 1-8 kunder og absolut lige skal have den sort som han har nævnt.

Mit kreative himmelrum sagde ...

Spændende at se, om der er forskel. Jeg kan se, at i Claus's muld er der noget kunst-agtigt gødning - nogle farvede kugler, så mon ikke det er det "langtidsvirkende". Jeg tror på, der er bedre:-)