søndag den 6. maj 2012

Længe oppe?

Jeg er altså en af dem der ikke kan komme i seng om aftenen. Det bliver altid nat inden jeg bliver færdig med at hygge mig eller chatte eller andet uhyre vigtigt :)
Nu i aftes igen....men at chatte  må jo være for hyggeligt??
eller....men det går altså ikke. 
Man bruger jo den halve formiddag på at sove.


Ja, piger derude med små børn. Der kommer en tid igen hvor man selv kan bestemme over tiden
....sådan næsten da. 
Er du "nat chatter" eller var det A og B menneske det hed i gamle dage?


10 kommentarer:

Mit kreative himmelrum sagde ...

Jeg har også så svært ved at komme i seng om aftenen, jeg skal altid baaare liiige.... Og så forsøger jeg at vågne om morgnen, og kan så godt liiige ligge 5 min længere osv... Og så får jeg pludelig travlt, for der er to børn, som skal gøres klar til børnehave og 0.!!!

Lydert sagde ...

Efter mange år som tidlig starter, har jeg nu mere end svært ved at komme i seng om aftenen, åh hvor er der altså dejlig roligt om natten - men jeg har også kun mig selv at tænke på

GitteSP sagde ...

Jeg er morgenmenneske, helt klart morgenmenneske, eller A-menneske, som jeg nu stadig kalder det!
- og der er bestemt fordele og ulempe ved begge dele, jeg holder meget af mine tidlige morgener, meget. Desværre betyder den indstilling mit inre ur har - at jeg nødvendigvis MÅ tidligt i seng. Det kan - og er ofte blevet forvekslet med at være kedelig. Desværre....

20 timer sagde ...

Hvor er det skønt at høre, at tiden atter bliver ens egen - engang :)
Med en 2 årig dreng med drøn, er alle pauser kærkomne ;)

Merete sagde ...

klart nat-chatter -hvis jeg altså har fri dagen efter ;0)

Gilette sagde ...

B-menneske... eller ikke til at drive i seng. Men ville ønske nogle gange at jeg var bedre til at komme op om morgenen. For lige så skønt det er at ligge i sengen og gasse sig til kl 10-11 stykker, ligeså irriterende er det da at så er halvdelen af ens fridag jo gået!

Unknown sagde ...

Tja aftenen (og natten) er jo min egen - næsten da, så jeg har også svært ved at komme i seng. Men lige for tiden vågned den mindste kl. 5, så... Det bliver tit en kamp mellem fornuft og lyst

Anette Andersen sagde ...

Jeg er også stort B menneske og hver søndag lover jeg mig selv at jeg snupper to aftener hvor jeg skal ligge i sengen kl. 23. Jeg har bare ikke overholdt det endnu - MEN måske engang :-)

Mette Danielsen sagde ...

Jeg er A menneske om morgene fordi jeg skal være det! - og B menneske om aftenen fordi jeg ikke kan lade være. (Bare liiiige fem minutter mere, en mail, to kapitler, en pind, tre sting...) Er alt for træt når vi rammer torsdag, men så er det jo snart weekend igen og lovligt at være total natteravn
B-)

Kærligst Mette

Karen Klarbæk sagde ...

Ha ha hvor er det hyggeligt at der er andre som mig.
Ja, for jeg døjer virkelig med at finde i seng om aftenen.

God aften/nat derude igen i dag
Karen