onsdag den 9. maj 2012

Her holder vi sommerferie....

Lige siden skilsmissen blev en realitet, har planen været, at jeg og pigerne holder vores sommerferie lige her med den skønneste udsigt over hele Monaco. (hvis man lige drejer hovedet lidt til højre...)


Og ser du til venstre er der en skøn pool med iltrenset vand.
Og mormor og min allerdejligste ven  Lars kommer også derned.

Tak til onkel Torben, fordi vi må låne dit skønne hjem i 14 dage...lige straks, 
ja for den næste 1 1/2 måned kan da hurtigt gå ikke?


Har i "heldig" ferie i år ligesom os?

11 kommentarer:

Lise sagde ...

Årh hvor ser det dejligt ud :0)

Sidste års ferie holdt vi hos familie på Ischia (ø ud for Napoli), total priviligeret at have sådan en mulighed (de har ferielejligheder så vi lånte en af dem).
I år går turen til Rom, klods op af vertikanet, så jeg føler mig bestemt heldig :0)

Lise sagde ...

Årh hvor ser det dejligt ud :0)

Sidste års ferie holdt vi hos familie på Ischia (ø ud for Napoli), total priviligeret at have sådan en mulighed (de har ferielejligheder så vi lånte en af dem).
I år går turen til Rom, klods op af vertikanet, så jeg føler mig bestemt heldig :0)

Maj sagde ...

Årh det ser superlækkert ud.
Vi er også heldige i år, og har lånt packnes's eget lille hide-away i svinkløv. Helt skjult og skønt med få 100 meter til badehotel og strand. Så ferien står på hygge, valnøddelagkage og (forhåbentlig) sol :-).

Natazcha - Artsy Fartsy sagde ...

Årh det ser godt nok lækkert ud!
Ingen udenlands ferie til os i år, men sådan er det jo når man er studerende :) men ser frem til hygge i det jyske. :)

Lene sagde ...

vi er heldige at pengene slår til en udenlandsferie med min allerdejligste familie. Egentligt er jeg ikke ret begejstret for de der sol-bade-ferier, men med familien er det nu alligevel sjovt og så kan man jo altid tage lidt håndarbejde med :D

Karen Klarbæk sagde ...

Håndarbejde på bassinkanten kan anbefales :)...med lydbøger i ørerne...

Karen

Randi B. Jensen sagde ...

I er godt nok heldige - vi besøgte Monaco en eneklt dag for nogle år siden, hold da op, det er imponerende, dejlig natur, når man kommer lidt op af "skråningen" og dejligt med udsigt til middelhavet.
Vi har muligheden for at låne en lejlighed i Spanien, syd for Malga, men har endnu ikke benyttet os af det, men mon ikke det sker engang :-)

Sissel sagde ...

skal i stedet nyde en uge i dit dejlige nordjylland i min mosters sommerhus i første klitrække. Glæder mig allerede til hendes middag.

Anonym sagde ...

Vores "heldige" ferie blev holdt i marts, da vi lånte vores nabos hus i Malaga i en uge :) Skønt skønt - og bestemt ikke sidste gang!

Jannie sagde ...

Hej Karen.
Vores "heldige" ferie til sommer er i vores dejlige have, med diverse afstikkere til Sverige og Tyskland. Nå bare vejret er ok, så er det dejligt . Og hvis økonomien ( en arbejdsløs + en pensionist) tillader det, så går turen til Tyrkiet til efteråret. Vi har fundet det dejligste sted dernede, har været der flere gange. Og om efteråret er det til under halv pris.
Der ser dejligt ud på "dit" sted Karen. Rigtig god tur når du når så langt!

Mia sagde ...

Årh, det ser dejligt ud. Vores ferie kommer til at gå med at få Ella startet i børnehave, så det er er da også lidt spændende :)