tirsdag den 24. april 2012

Live or alive?


Lige inden jeg rejste til Indien for lidt over en uge siden, havde jeg en af de skønneste aftener længe, sammen med Wenche i København.
Fotoet blev skudt på gaden mellem spisning og et bar besøg 
(noget der bare ikke sker ret tit...altså det der med at besøge en bar).....
Billedet var ret "live" da det blev taget. Og man føler sig "alive" når man kommer ud med Wenche.
Jeg kender kun Wenche fordi hun også er blogger,
 og fordi vi "skulle mødes" (det er jeg sikker på skæbnen har bestemt)!!!!
Nogen har kaldt blogging for "venne-dating"....
det kan jeg godt tilslutte mig :-)

2 kommentarer:

Lise sagde ...

Dejligt billede :0)

Er du langtidsrejsende i indien? det er bestemt et land på min skal besøges liste - glæder mig :0)

God ide at mødes med andre fra blog, det er jo i en eller anden grad en del af ens verden - vennedating, godt ord

Lene sagde ...

Wenche er en helt fantastisk speciel kvinde med så meget god karma