mandag den 23. april 2012

Danmarks mindste have/terrasse?

Jeg må indrømme at det er med små skridt den lille have bevæger sig fremad.
Og det kommer til at vare LÆÆÆÆNNNGEE inden man får fornemmelsen af Claus Dalbysk 
have-frodighed
Men det er planen.
Foreløbig er de 10 jordbærplanter sat i jorden. 
Og lige om lidt skal der sås spiselig blomster til udplantning, ganske som sidste år.




 

Endnu er der bart og vinter goldt.....men tro mig. Der kommer til at ske ting.
Har en plan om at lave "Danmarks mindste hemmelige have/terrasse"

6 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Det skal nok blive godt, bænken er der, en god mur blomster/planterne kan klatre op af er der....

God dag, Stine:)

Anette Andersen sagde ...

Det glæder jeg mig rigtigt meget til at følge med i :-)Man kan få meget ud af lidt plads hvis man tænker i niveauer. Så engang Anette Eckmanns have på 400 m2 som jo ikke er den største havestørrlese men hun hvade ALT i den have. Rigtig god fornøjelse :-)

Frøskuffen sagde ...

Det er jo ikke størrelsen, det kommer an på :) Jeg tror på, at det bliver godt. De små intime gårdhaver er næsten altid de smukkeste og frodigste, fordi de får så meget kærlighed.

Havenarkomanen sagde ...

Jeg vil tage dig på ordet og jævnligt kigge ind og holde øje med om den bliver Claus Dalby frodig:D Nu bliver den vel ikke så hemmelig at viingen billeder får;0)
Kh Marlene

Stine sagde ...

Jordbær og sommerblomster er en glimrende start! Det ser ud som om der er grobund for en helt fantastisk hemmelighave :)

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg lover der kommer billeder undervejs. Men hvor frodigt det bliver første år er jo et spørgsmål.
Og Frøskuffen...deter resterne af frø jeg købte hos dig sidste år der skal blive "madblomster" imin have.

Karen